اپل سریال Invasion را برای فصل دوم تمدید کرد


امید دلیری 20 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل سریال Invasion را برای فصل دوم تمدید کرد. اپل تی وی پلاس این سریال درام علمی-تخیلی خود را قبل از پایان فصل اول برای فصل دوم تمدید کرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل به تازگی اخبار تمدید سریال Invasion را تنها چند روز قبل از پایان فصل اول منتشر کرده است. در این سریال بازیگرانی همچون گلشیفته فراهانی ، Shamier Anderson ، Sam Neill و Firas Nassar و Shioli Kutsuna بازی می کنند. تهیه کنندگان این سریال Jakob Verbruggen ، Audrey Chon ، Amy Kaufman و Elisa Ellis هستند. این سریال که در چندین قاره اتفاق می افتد، داستان یک حمله بیگانگان را دنبال می کند که از دیدگاه های مختلف در سراسر جهان روایت می شود.

فصل اول سریال Invasion توسط Simon Kinberg و David Weil نوشته و تهیه‌ شده بود. Jakob Verbruggen کارگردان و همچنین تهیه کننده اجرایی این سریال است. Simon Kinberg می‌گوید : من عمیقاً از اپل تشکر می‌کنم که در هر مرحله از آن حمایت می‌کند. همچنین به ما اعتماد می‌کند تا داستانی عمیقاً انسانی و احساسی از تهاجم بیگانگان بسازیم. همچنین بیشتر از همه از طرفداران شگفت انگیز خود سپاسگزارم. بدون آنها ما این فرصت را برای ادامه این سریال نداشتیم. من از آنچه برای فصل دوم برنامه ریزی کردیم بسیار هیجان زده هستم. ما جهان خود را در صمیمی ترین شکل ممکن و و راه های حماسی گسترش دهیم.

Audrey Chon ، Amy Kaufman ، Elisa Ellis و Katie O’Connell Marsh در کنار Andrew Baldwin تهیه کنندگان این سریال می باشند. Andrew Baldwin علاوه بر تهیه کنندگی ، کمک نویسنده نیز می باشد. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*