Ana de Armas جایگزین Scarlett Johannson در فیلم Ghosted شد


امید دلیری 20 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Ana de Armas جایگزین Scarlett Johannson در فیلم Ghosted شد. فیلم ماجراجویی-عاشقانه اپل تی وی پلاس اکنون ستاره فیلم جیمز باند را به جای اسکارلت جوهانسون خواهد دید. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Scarlett Johannson برای همبازی شدن با Chris Evans قرارداد امضا کرده بود. در واقع دو ستاره دنیای سینمایی مارول دوباره در کنار هم قرار گرفتند. اما اکنون مشخص نیست که چرا اسکارلت جوهانسون پروژه را ترک کرده است. به گزارش The Hollywood Reporter ، بقیه بازیگران و عوامل فیلم قرار است به همان شکل باقی بمانند. این فیلم قبلاً به عنوان یک فیلم ماجراجویی-عاشقانه توصیف شده بود. اگرچه جزئیات بیشتری از داستان آن فاش نشده بود. Ana de Armas جدیدترین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده است. 

علاوه بر این ها ، زمان شروع تولید و همچنین زمان نمایش فیلم Ghosted در اپل تی وی پلاس مشخص نیست. 

فیلم Ghosted توسط Paul Wernick و Rhett Reese ساخته شده و نوشته شده است. این دو بیشتر برای کار در فیلم Deadpool شناخته می شوند. جدیدترین اثر آنها ، Escape from Spiderhead برای شبکه ی Netflix می باشد. Paul Wernick و Rhett Reese همچنین تهیه کنندگان فیلم آینده اپل تی وی هستند. گفته می شود که Dexter Fletcher قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. فیلم های او مثل Rocketman و Raphemody Bohemian ، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

Ana de Armas در جدیدترین فیلم جیمز باند بسیار خوش درخشید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*