چهار عنوان انحصاری +Apple TV به عنوان برگزیدگان AFI award 2021 انتخاب شدند


امید دلیری 21 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

چهار عنوان انحصاری +Apple TV به عنوان برگزیدگان AFI award 2021 انتخاب شدند. این چهار عنوان شامل :

  • فیلم The Tragedy of Macbeth
  • فیلم CODA
  • سریال Ted Lasso
  • سریال Schmigadoon

با ادامه فصل جوایز ، فیلم های CODA و The Tragedy of Macbeth به عنوان دو فیلم سال مؤسسه فیلم آمریکا ( AFI award 2021 ) انتخاب شدند. فیلم CODA اخیراً نامزد دریافت 9 جایزه در مراسم Hollywood Critics Association Film Award شده است. از جمله برای بهترین فیلم و بهترین فیلم مستقل. فیلم The Tragedy of Macbeth اولین فیلمی است که Joel Coe بدون برادر و شریک قدیمی فیلمسازی اش Ethan Coen نویسندگی و کارگردانی کرده است. این فیلم بازگویی تلطیف شده از کلاسیک شکسپیر بصورت سیاه و سفید است.

سریال های Ted Lasso و Schmigadoon نیز در لیست بهترین برنامه های تلویزیونی AFI award 2021 قرار گرفته اند. در ماه سپتامبر ، سریال Ted Lasso برنده 4 جایزه از 20 نامزدی که بدست آورده بود شد. این سریال با 20 نامزدی در هفتاد و سومین دوره از مراسم Television Academy Emmy Awards رکورددار شد. سریال Schmigadoon زوجی را دنبال می‌کند که برای تقویت رابطه‌شان به سفر می‌روند. در طول مسیر ، آنها یک شهر جادویی را کشف می کنند که در آن همه در یک استودیو موزیکال از دهه 1940 زندگی می کنند. آن ها متوجه می‌شوند که تا زمانی که عشق واقعی را پیدا نکنند، نمی‌توانند شهر را ترک کنند.

برگزیدگان AFI award 2021 در 7 ژانویه 2022 در مراسم سالانه AFI Awards در لس آنجلس ، کالیفرنیا تجلیل خواهند شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*