سونی از کاورهای رنگی پلی استیشن ۵ و رنگ‌های جدید کنترلر دوال سنس رونمایی کرد


Matin 23 آذر 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

کمپانی سونی به تازگی از کاورهای رنگی کنترلر های دوال سنس و پلی استیشن 5 رونمایی کرد. رنگ‌های زیبا و متنوعی که به سختی می‌توانید خرید آن‌ها را کنار بگذارید!

از زمان معرفی پلی استیشن 5 توسط سونی و عرضه‌ی آن به طور گسترده، کاربران خوش‌ذوق بسیاری دیده‌ایم که قاب‌های هردوطرف کنسول را با طرح‌های مختلف نقاشی و رنگ‌آمیزی می‌کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم کاورها و دوال‌سنس‌های رنگی جدیدی به صورت رسمی توسط شرکت سونی معرفی شده و از ماه ژانویه 2022 عرضه خواهند شد.

سونی به صورت رسمی 5 رنگ جدید برای قاب‌های دو طرف پلی استیشن 5 و 3 رنگ جدید برای دوال‌سنس (دسته PS5) معرفی کرده است. با شروع سال 2022 شما می‌توانید کاور دو طرف کنسول خود را با رنگ‌های اختصاصی Nova Pink (صورتی نواختر)، Starlight Blue (آبی ستاره‌ای)، Midnight Black (مشکی نیمه‌شب)، Galactic Purple (بنفش کهکشانی) و Cosmic Red (قرمز کیهانی) مزین کنید. علاوه بر قاب‌ها، دوال سنس نیز میزبان این رنگ‌های جدید خواهد بود، این در حالی است که دسته کنسول PS5 قبلا و به صورت رسمی با رنگ‌هایی نظیر Cosmic Red(قرمز کیهانی) و Midnight Black(مشکی نیمه‌شب) معرفی و عرضه شده بود.

تصاویر زیر کاورهای رنگی پلی استیشن 5 و کنترلرهای دوال سنس با رنگ‌های جدید را نشان می‌دهند:

پلی استیشن پلی استیشن پلی استیشن

کاورهای رنگی Midnight Black و Cosmic Red از 21 ژانویه (1 بهمن) با قیمتی معادل 55 دلار  و دیگر رنگ‌ها در نیمه اول سال پیش‌روی میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. همچنین شما می‌توانید رنگ‌های جدید دوال سنس را از تاریخ 14 ژانویه (24 دی) از طریق Playstation Direct (پلی استیشن دایرکت) با قیمت 75 دلاری خریداری کنید.

نظر شما کاربران سیبو در رابطه با کاورهای رنگی جدید PS5 و تنوع رنگ در کنسول پلی استیشن 5 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*