واتس اپ برای بسیاری از کاربران آیفون بلافاصله پس از اجرا کرش می کند


امید دلیری 24 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

واتس اپ برای بسیاری از کاربران آیفون بلافاصله پس از اجرا کرش می کند. کاربران واتس‌اپ در سرتاسر جهان گزارش می‌دهند که اپلیکیشن پس از باز شدن از کار می‌افتد. همچنین از پاسخ دادن به پیام‌ها یا دسترسی به لیست مخاطبین جلوگیری می‌کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گزارش شده است که این مشکل در هر دو نسخه یعنی واتس اپ ، واتس اپ بیزینس وجود دارد. این مشکل حتی دز نسخه آزمایشی واتس اپ که از طریق TestFlight در دسترس است رخ داده است. بسیاری از کاربران این مشکل را در توییتر گزارش کرده اند. ویسایت Downdetector اکنون افزایش قابل توجهی در گزارش مشکلات کاربران با این پیام رسان نشان می دهد. در ابتدا کاربران مشکوک بودند که این مشکل مربوط به نسخه ی جدید iOS 15.2 می باشد. اما بسیاری از کاربران این مشکل را در نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل نیز گزارش کرده‌اند.

کاربری به نام Carlosz Reyes در توییتر مشکل کرش واتس اپ را در یک توییت با هشتگ اعلام کرده است :

کاربر دیگری در توییتر به نام Vald گفته است که این مشکل تنها مختص iOS 15.2 نیست. او در توییت خود گفته :

مشکل کرش مختص iOS 15.2 نیست. من هنوز از 15.1.1 iOS استفاده می کنم و باز هم این مشکل رو دارم.

وبسایت AppleInsider در حال حاضر نمی تواند کرش واتس اپ را کاملاً آزمایش و تأیید کند. این وبسایت فقط به نسخه فعلی WhatsApp در iOS 15.2 دسترسی داشته که نشان می دهد این مشکل ممکن است به سرورهای فیس بوک مربوط باشد نه خود اپلیکیشن. واتس اپ در حال حاضر این مشکل را تأیید نکرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*