کیانو ریوز تاکنون بازی Cyberpunk 2077 را تجربه نکرده است


Matin 24 آذر 1400 7 دقیقه مطالعه
iOS 14

مدتی پیش رئیس شرکت CD Projekt اعلام کرد که کیانو ریوز دست به تجربه بازی Cyberpunk 2077 زده و «عاشق» این بازی شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این هنرمند مشهور و محبوب سینما گفته که تا‌کنون بازی سایبرپانک 2077 را انجام نداده است.

یکی از غافلگیری‌های بزرگ شرکت CD Projekt برای بازی Cyberpunk 2077 معرفی شخصیت جانی سیلورهند با بازی کیانو ریور است که توانست توجه بسیار را به خود جلب کند. در  یکی از جلسات گزارش عملکرد مالی شرکت سی دی پراجکت که در ماه نوامبر سال گذشته میلادی و مدت کوتاهی قبل از انتشار بازی Cyberpunk 2077 برگزار شد، از آدام کیچینسکی رئیس شرکت مذکور در رابطه با نظر کیانو ریوز در مورد این بازی سوال شد. وی در این باره گفت که «کیانو بازی را تجربه کرده، اما تا جایی که اطلاع دارم هنوز آن را به پایان نرسانده است. بنابراین، قطعا او بازی سایبرپانک 2077 را انجام داده و عاشق آن است».

با این حال، کیانو ریوز در مصاحبه با رسانه Verge که بیشتر روی دموی موتور Unreal Engine 5 یعنی بازی The Matrix Awakens تمرکز داشته، گفته است که او هیچ بازی ویدیویی حتی بازی Cyberpunk 2077 را تجربه نکرده است. زمانی که از این بازیگر پرسیده شد، آیا بازی‌های ویدیویی را انجام می‌دهد، او پاسخ منفی داده و گفت که با وجود مشاهده نمایش‌های مختلف بازی سایبرپانک 2077، هیچ‌گاه شخصا آن را تجربه نکرده است.

کیانو ریوز Cyberpunk 2077

عدم صداقت سی دی پراجکت تبعات متعددی داشته است

گفته‌های کیانو ریوز بیش از پیش باعث بی‌اعتمادی بازیکنان به شرکت سی دی پراجکت شده و به اعتبار این شرکت لطمه وارد می‌کند. گفته‌های خلاف واقع شرکت مذکور عواقب جدی‌تری را نیز به دنبال داشته است. کمتر از یک هفته پیش شرکت CD Projekt اعلام کرد که پس از شکایت تعدادی از سرمایه‌گذاران به دلیل گمراه کردن آن‌ها نسبت به کیفیت بازی سایبرپانک 2077، در حال مذاکرات تسویه حساب با گروهی از سهام‌داران است.

پس از بارها تاخیر در عرضه، در نهایت بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر 2020 (20 آذر 1399) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. با وجود وعده‌های سازندگان و سابقه درخشان شرکت سی دی پراجکت، این بازی در حد انتظارات ظاهر نشد و حجم بالای مشکلات فنی آن منجر به حذف از فروشگاه‌ها و افت ارزش سهام شرکت CD Projekt شد.

نظر شما در مورد عدم تجربه بازی Cyberpunk 2077 توسط کیانو ریوز و عدم صداقت شرکت سی دی پراجکت در این باره چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*