سریال Servant برای فصل چهارم و آخر تمدید شد


امید دلیری 25 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Servant برای فصل چهارم و آخر تمدید شد. M. Night Shyamalan اعلام کرد که این سریال برای چهارمین و آخرین فصل خود برای پخش در +Apple TV تمدید شده است. خبر تمدید این سریال برای فصل آخر تنها یک ماه مانده به پخش فصل سوم آن منتشر شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال مهیجی که بعد از چهار فصل به پایان می رسد

اپل پیش از اعلام تمدید سریال Servant برای فصل چهارم و آخر ، پیش نمایشی از آنچه که برای فصل آینده شاهد هستیم به اشتراک گذاشته است. M. Night Shymalan، نویسنده، کارگردان و مجری سریال این خبر را از طریق توییتر به اشتراک گذاشت. او اظهار داشت که برنامه اولیه این سریال برای 40 قسمت بود. اما این امر هرگز تضمین نشد. این سریال مهیج قبلاً 20 قسمت از خود را پخش کرده است. قسمت هایی که با اشتراک اپل تی وی پلاس قابل تماشا می باشند.

داستان سریال Servant در رابطه با یک زوج فیلادلفیایی به نام های دوروتی و شان است. آنها پسر کوچکشان جریکو که فقط 91 روز از به دنیا آمدنش می گذشت را دست می دهند. مادر جریکو یعنی دوروتی دچار افسردگی شدید می شود. به طوری که هیچ چیز نمی تواند حال او را خوب کند. این زوج به پیشنهاد اطرافیانشان ، عروسکی را جایگزین جریکو به خانه می آوردند که کمی از غم دوروتی کاسته شود. برای طبیعی تر کردن این موضوع ، شخصی به نام لین را به عنوان پرستار برای این عروسک استخدام می کنند. در ادامه شان به رفتارهای لین مشکوک می شود.

از بازیگران این سریال می توان Lauren Ambrose در نقش Toby Kebbell ، Dorothy Turner در نقش Sean Turner را نام برد. همچنین Nell Tiger Free نقش Leanne Grayson را بازی می کند که مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار گرفته است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*