اپل تی وی پلاس تیزر سریال Severance را منتشر کرد


امید دلیری 27 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس تیزر سریال Severance را منتشر کرد. سرویس پخش تلویزیونی اپل یک تیزر-تریلر رسمی از درام علمی-تخیلی آینده ی خود منتشر کرده است. این سریال قرار است برای اولین بار در 18 فوریه 2022 پخش شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Severance داستان فردی به نام Mark Scout را دنبال می کند. او یک کارمند در شرکت شوم Lumon Industries است که برای کار در یک شرکت جدید داوطلب می شود. او با این کار می خواهد خاطرات کاری را از زندگی شخصی خود جدا کند. Adam Scott نقش او یعنی Mark Scout را بازی می کند. کارگردانی این سریال بر عهده ی Ben Stiller می باشد.

اپل در مورد سریال Severance متنی را منتشر کرده است. غول فناوری در این متن گفته : این تجربه ، تعادل بین کار و زندگی را  زیر سؤال می برد. زیرا Mark خود را در مرکز یک راز آشکار می بیند. رازی که او را مجبور می کند با ماهیت واقعی کار خودش روبرو شود. 

تیزر منتشر شده از سریال سریال Severance دارای زیر و بم های شوم و مرموز است. این امر زمینه را برای هیجان و عجیب و غریب بودن سریال آماده می کند. علاوه بر Adam Scott ، بازیگران دیگری هم در این سریال وجود دارند. از جمله : Patricia Arquette ، John Turturro ، Britt Lower، Zach Cherry و Dichen Lachman. علاوه بر آن ها ، Jen Tullock ، Tramell Tillman ، Michael Chernus و Christopher Walken نیز در این سریال حضور دارند. این سریال به طور رسمی در 18 فوریه در +Apple TV پخش می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*