اپل تی وی پلاس سفارش ساخت اولین سریال روسی زبان خود به نام Container را داده است


امید دلیری 28 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سفارش ساخت اولین سریال روسی زبان خود به نام Container را داده است. این سریال یک سریال هیجان انگیز است که اولین محتوای روسی زبان پلتفرم استریم اپل به حساب می آید. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Oksana Akinshina ستاره فیلم The Bourne Supremacy قرار است در سریال Container این سریال که قرار نقش اصلی را بازی کند. داستان این سریال ، Sasha را دنبال خواهد کرد. یک مادر جانشین که راز خطرناکی را پنهان می‌کند. او با اکراه خود را در خانه مجلل خانواده ای ثروتمند که بچه ی آن ها را باردار است ، جا می کند. در حالی که Sasha در حال حرکت بین امتیاز و سیاست ابرثروتمندان می باشد ، هم اسرار او و هم اسرار آنها در خطر برخورد می باشند.

وبسایت Variety گزارش داده است که Oksana Akinshina نقش Sasha را در سریال Container بازی خواهد کرد. علاوه بر او ، ستارگان روسی مانند Filipp Yankovskiy ، Marusya Fomina و Artem Bystrov نیز در این سریال حضور دارند. Maksim Sveshniko این سریال را بر اساس فیلمنامه ای توسط Alexey Lyapichev کارگردانی کرده است. Eduard Iloyan ، Vitaly Shlyappo ، Alexey Trotsyuk ، Denis Zhalinsky و Mikhail Tkachenko به عنوان تهیه کنندگان این سریال فعالیت می کنند.

سریال Container در ماه سپتامبر در روسیه اکران شد. اما این سریال قرار است در بهار 2022 روی +Apple TV پخش شود. این سریال اولین تلاش اپل در زمینه محتوای روسی زبان را رقم خواهد زد. در ماه ژوئیه ، اپل قراردادی با شرکت تولید کننده محتوای AR منعقد کرد. طبق شرایط این قرارداد ، محتوای AR نمایش‌های روسی و چند زبانه را برای اپل می سازد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*