سری انیمیشن El Deafo در 7 ژانویه در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 30 آذر 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری انیمیشن El Deafo در 7 ژانویه در اپل تی وی پلاس پخش می شود. سرویس تلویزیونی اپل خبر از پخش سری انیمیشن جدیدی برای کودکان و خانواده ها داده است. سری انیمیشنی که بر اساس کتاب خاطرات گرافیکی پرفروش نیویورک تایمز به همین نام ساخته شده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال انیمیشنی سه قسمتی جذاب

سری انیمیشن El Deafo به عنوان یک سریال انیمیشنی سه قسمتی جذاب و تکان دهنده توصیف می شود. در این سری انیمیشن صداپیشگانی از جمله : Lexi Finigan و Pamela Adlon و Jane Lynch و Chuck Nice حضور دارند. همه قسمت‌های این سریال انیمیشنی در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ پخش خواهند شد. این سری انیمیشن داستان جوان فهیمی به نام Cece (با صدای Lexi Finigan) را دنبال می کند. او شنوایی خود را از دست می دهد و ابرقهرمان درونی خود را پیدا می کند. رفتن به مدرسه و پیدا کردن دوستان جدید می تواند برای او دشوار باشد. آیا باید هر دو کار را در حالی که یک سمعک حجیم روی سینه خود دارد انجام دهد؟

این امر به ابرقدرت ها نیاز دارد. Cece با کمی کمک از ابرقهرمان درونی خود یعنی El Deafo ، یاد می گیرد که آنچه را که او را خارق العاده می کند بپذیرد. Will McRobb به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی این سریال انیمیشنی فعالیت می کند. Cece Bell نویسنده خاطرات گرافیکی برنده جایزه Newbery Honor، تهیه کننده اجرایی و گویندگی این سری انیمیشن خواهد بود. Gilly Fogg کارگردانی این سریال انیمیشنی را برعهده خواهد داشت. Claire Finn به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی آن فعالیت خواهد کرد.

Mike Andrews به عنوان آهنگساز سری انیمیشن El Deafo فعالیت می کند. این سریال انیمیشنی همچنین دارای موسیقی اصلی Crutchfield از Waxahatchee است. موسیقی متن نیز در روز جمعه 7 دی در کنار مجموعه منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*