اپل از پادکست Wild Things: Siegfried & Roy برای اپل تی وی پلاس رونمایی کرد


امید دلیری 2 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل از پادکست Wild Things: Siegfried & Roy برای اپل تی وی پلاس رونمایی کرد. این پادکست دومین پادکست اپل برای +Apple TV می باشد که داستان توهم‌پردازان مشهور را دنبال می‌کند. این پادکست قرار است در 12 ژانویه 2022 پخش شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پادکست Wild Things: Siegfried & Roy شنوندگان را در پشت اعمال این توهم گرا قرار می دهد تا جزئیات و لحظاتی از زندگی حرفه ای 50 ساله آنها را فاش کند. این پادکست توسط Steven Leckart ، روزنامه نگار و فیلمساز برنده جایزه روایت می شود. به گفته اپل ، این پادکست اولین نگاه عمیق به زندگی خصوصی زیگفرید و Roy و داستان شخصیت های آنها را ارائه می دهد. Steven Leckart پشت پرده می رود تا حقایق پنهان دو مردی را که مورد توجه میلیون ها طرفدار قرار گرفته بودند فاش کند.

اپل چندین پادکست را زیر چتر +Apple TV میزبانی می کند. اما اکثر آنها پادکست هایی هستند که در کنار یک مجموعه تلویزیونی به همین نام منتشر شده اند. پادکست Wild Things: Siegfried & Roy دومین پادکستی است که به طور مستقل منتشر می شود. در واقع این پادکست به هیچ سریال تلویزیونی مرتبط نست. مانند دیگر پادکست اپل تی وی پلاس به نام Hooked ، پادکست جدید نیز از طریق فید RSS عمومی در دسترس خواهد بود. کاربران می توانند در هر پلتفرمی آن را گوش کنند.

پادکست Wild Things: Siegfried & Roy با پلتفرم +Apple TV مرتبط است. با این حال این پادکست برای همه در دسترس است و پشت لاگین یا دیوار پرداخت پنهان نخواهد شد. این پادکست توسط At Will Media تولید می‌شود و دو قسمت اول آن در 12 ژانویه 2022 پخش می‌شود. شش قسمت باقی‌مانده هر چهارشنبه پس از اولین نمایش منتشر می‌شوند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*