تسلا به دلیل امکان انجام بازی های ویدیویی توسط رانندگان در حین حرکت مورد بازجویی قرار گرفت


امید دلیری 2 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

تسلا به دلیل امکان انجام بازی های ویدیویی توسط رانندگان در حین حرکت مورد بازجویی قرار گرفت. به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر اینکه رانندگان خودروهای تسلا می‌توانند بازی‌های ویدیویی موجود در صفحه نمایش اصلی آن را هنگام رانندگی بازی کنند منتشر شد. اکنون دولت ایالات متحده می‌گوید که در حال بررسی بیش از نیم میلیون خودروی تسلا است. خودروهایی که از سال 2017 فروخته شده اند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

حواس رانندگان خودروهای تسلا به رانندگی نیست !

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) می گوید در ماه آگوست شکایتی مبنی بر این موضوع دریافت کرده است. بازی های ویدیویی و جستجوی در اینترنت ظاهراً فقط برای استفاده مسافران در زمان حرکت خودرو محدود شده است. اما به نظر می رسد هر فردی که داخل خودروی در حال حرکت است می تواند این کارها را انجام دهد. دفتر تحقیقات این اداره در گزارشی این موضوع را تأیید کرده است. این قابلیت از دسامبر 2020 در خودروهای مجهز به Passenger Play تسلا در دسترس بوده است.

ارزیابی اولیه ODI شامل حدود 580000 خودروی تسلا مدل 3، مدل S و مدل X می‌شود. خودروهایی که بین سال‌های 2017 تا 2022 فروخته شده اند. بر اساس گزارش‌ها ، عملکرد گیم‌پلی بازی های ویدیویی تسلا که روی صفحه نمایش لمسی وسط جلو از روی صندلی راننده قابل مشاهده است ، همیشه فعال است. حتی زمانی که خودرو در حال حرکت و راننده در حال رانندگی است. این عملکرد به عنوان Passenger Play شناخته می‌شود. طبق گزارش ODI این قابلیت ممکن است حواس راننده را پرت کند و خطر تصادف را افزایش دهد.

وبسایت The New York Times در اوایل این ماه گزارش داد که تسلا بازی‌های ویدیویی قابل بازی را در اکثر خودروهای خود در تابستان امسال به‌روزرسانی کرده است. این به روز رسانی به برخی از بازی ها اجازه می دهد تا در حالی که خودرو در حال حرکت است، روی صفحه نمایش لمسی مرکزی اجرا شوند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*