بازی Five Nights at Freddy’s Security Breach منتشر شد


Matin 3 دی 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

در جریان رویداد PS5 Showcase از بازی Five Nights at Freddy’s: Security Breach رونمایی شد. اثری که راهی پلی استیشن 5 هم خواهد شد.

و در رویداد نام‌برده، به‌صورت رسمی از بازی Five Nights at Freddy’s: Security Breach رونمایی شد. در این بازی، که بر خلاف عناوین قبلی کاملا Free Roam است بازیکنان کنترل پسر بچه ای به نام Gregory را به‌دست می‌گیرند. شخصی که باید به یک کارناوال با حال‌وهوای دهه‌ی هشتاد میلادی قدم بگذارد و با ترس‌های پنهان این محیط، روبه‌رو شود. شخصیت های محبوب این مکان ربات هایی با نام های Glamrock Freddy که بر خلاف بقیه ربات ها به Gregory کمک میکند تا زنده بماند، Glamrock Chica جوجه ای که در گیتار زدن حرفه ای است و پیتزا خیلی دوست دارد، Montgomery Gator الیگیتوری که در قسمت مخصوص خودش بچه ها میتونن مینی گلف بازی کنند، Roxanne Wolf گرگی که یک قسمت مخصوص برای ماشین های مسابقه ای دارد.

همچنین بقیه ربات های این مجموعه کارکنان S.T.A.F.F Bots و شخصیت ترسناک در عین حال بامزه DJ Music Man هستند که با تمامی آنها روبرو خواهید شد.

Five Nights at Freddy’s: Security Breach برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و PC منتشر شده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر جذاب این بازی دعوت می‌کنیم.

این بازی توسط Steel Wool Studios و زیر نظر Scott Cawthon پایه گذار این فرنچایز و با آنریل انجین 5 ساخته شده است. حجم بازی بالاست و حدود 80 گیگ هست، در حال حاضر چون بازی تازه منتشر شده تجربه شما خالی از باگ نبوده ولی در کل با آپدیت کردن بازی در صورت انتشار مشکل زیادی نباید داشته باشید.

این بازی از Ray Tracing هم پشتیبانی میکند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*