تاریخ انتشار بازی Sonic Frontiers با استناد به دیتابیس پلی استیشن فاش شد


Matin 8 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، PlayStation Game Size در صفحه خود در توییتر، با استناد به دیتابیس پلی استیشن، از آبان 1401 به عنوان تاریخ انتشار بازی Sonic Frontiers، تازه‌ترین اثر از مجموعه سونیک نام برده است.

رویداد The Game Awards 2021 مدتی پیش با محوریت تقدیر از بهترین بازی‌ها برگزار شد. اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مراسم معرفی چندین اثر جدید است. یکی از این دست آثار، بازی جدید سری Sonic بوده که با نام بازی Sonic Frontiers شناخته می‌شود. بازی مذکور مسیر تازه و جسورانه‌ای را دنبال کرده و اولین اثر Open-World سونیک محسوب می‌شود. تریلر معرفی بازی Sonic Frontiers، سونیک را در شرایطی نمایش می‌دهد که در محیط‌های مختلف، از مناطق سر‌سبز و پر از گل گرفته تا خرابه‌های باستانی، گشت و گذار می‌کند.

شرکت Sega تا‌کنون از اعلام تاریخ انتشار دقیق خود‌داری کرده که اتفاقا تصمیمی معقولانه است. این امر از آن جهت است که کرونا روند ساخت بازی‌ ها و تاریخ عرضه آن‌ها را تغییر داده است. با این حال ممکن است که شرکت سگا، تاریخ انتشار بازی جهان آزاد سونیک را به شرکت سونی اعلام کرده باشد.

صفحه PlayStation Game Size در شبکه اجتماعی توییتر به دلیل ارائه حجم آثار مختلف شناخته می‌شود. با این حال به دلیل دسترسی به سرور‌های داخلی سونی و دیتابیس پلی استیشن، تاریخ انتشار آثار مختلفی در این صفحه اعلام شده است. بر این اساس، بازی Sonic Frontiers در تاریخ 15 نوامبر 2022 (24 آبان 1401) منتشر خواهد شد. PlayStation Game Size در توییت خود اشاره کرده که تاریخ اعلام شده قطعی نبوده و ممکن است تاریخ ذکر شده تنها برای پر کردن بخش تاریخ انتشار قرار داده شده باشد. حتی اگر این تاریخ درست باشد، باز هم به دلیل شرایط کرونا و شیوع احتمالی سویه جدید این ویروس یعنی اومیکرون امکان تغییر در آن وجود دارد.

تاریخ انتشار بازی Sonic Frontiers

بازی Sonic Frontiers اولین اثر Open-World سری سونیک است

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی جهان آزاد سونیک، حضور کل گروه صدا‌پیشه‌های مشهور سری سونیک و ایفای مجدد نقش‌هایشان است. بازی مذکور در سه‌ماهه چهارم سال 2022 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد تغییر ساختار سری Sonic و اضافه شدن المان‌های اوپن ورلد به بازی Sonic Frontiers چیست؟ آیا با تاریخ انتشار احتمالی آن موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*