اپل موزیک ویدیوی جدیدی از انیمیشن Snoopy Presents For Auld Lang Syne را منتشر کرد


امید دلیری 9 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل موزیک ویدیوی جدیدی از انیمیشن Snoopy Presents For Auld Lang Syne را منتشر کرد. در حال حاضر اپل تی وی پلاس در حال پخش انیمیشن اصلی و انحصاری خود یعنی Charlie Brown می باشد. اکنون غول فناوری ویدیوی جدیدی از یک انیمیشن جذاب دیگر منتشر کرده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پخش انیمیشن Snoopy Presents For Auld Lang Syne از تاریخ 10 دسامبر در +Apple TV آغاز شد. اما اکنون یک ویدیوی ویژه کوتاه برای تبلیغ آن منتشر شده است. ویدیوی جدید شامل گزیده‌هایی از نمایش کامل است. اما عمدتاً یک انیمیشن کاملاً جدید است. موزیک ویدیوی جدیدی که اپل منتشر کرده ، یک موزیک ویدیوی معمولی که ممکن است متنی را در پس‌زمینه‌ای ساده نشان دهد نیست. بلکه کلمات را در کنار توالی‌هایی که به‌ویژه ترسیم شده‌اند با آواز خواندن شخصیت‌های Charlie Brown متحرک می‌کند.

انیمیشن Snoopy Presents For Auld Lang Syne اولین نمایش ویژه تعطیلات Charlie Brown است. برنامه ای که از زمان همکاری +Apple TV با صاحبان حقوق از جمله WildBrain ساخته شده است.

ماه گذشته نیز فصل دوم سری انیمیشن Snoopy in Space منتشر شد. فصل اول سری انیمیشن Snoopy in Space نامزد جایزه Daytime Emmy Award شد. همچنین در سال 2020 جایزه طلای انتخاب والدین را دریافت کرد. این سری انیمیشن توسط WildBrain و Peanuts Worldwide توسعه داده شده است تا شور و شوق اکتشافات فضایی و STEM را در بین دانشجویان ایجاد کند. اپل می گوید موضوع فصل دوم ، جستجوی زندگی می باشد. همچنین فرایندهای علمی و فناوری پشت اکتشافات فضایی ، نیاز به مقاومت در برابر مشکلات و اهمیت تخیل هنگام تلاش برای یافتن راه حل های خلاقانه را برجسته می کند.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*