بازی نقش آفرینی پرطرفدار ژاپنی برای پلی استیشن 5 بازسازی می‌شود


Matin 11 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

صنعت بازی‌های ویدیویی در طی سال‌های اخیر با انبوهی از ریمستر و ریمیک بمباران شده است و به نظر می‌رسد که این روند در نسل نهم ادامه پیدا می‌کند. شایعات تازه‌ای از بازسازی یک بازی نقش آفرینی پرطرفدار و محبوب برای پلی استیشن 5 خبر می‌دهند. این در حالی است که ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic و همچنین Dead Space برای نسل جدید معرفی شده؛ اما این بازی جدید از یک تیم ژاپنی خواهد بود که قبلاً روی محتوای بازی Final Fantasy 15 کار کرده است.

اخیراً گزارشی از استخدام توسعه‌دهندگان جدید توسط استودیو ژاپنی Mutan Insight منتشر شده که خبر از بازسازی یک اثر نقش آفرینی تراز اول برای پلی استیشن 5 می‌دهد. این تیم به دنبال یک طراح انیمیشن سه‌بعدی و همچنین کارگردان هنری و دو طراح ارشد می‌گردد. بازی جدید توسط فناوری آنریل انجین 5 توسعه داده می‌شود و این همان موتوری است که شرکت اسکوئر انیکس برای ساخت بازی Dragon Quest 12 از آن استفاده می‌کند. مشخص نیست بازسازی این اثر نقش آفرینی توسط چه ناشری به دست بازیکنان می‌رسد.

سرنخ‌های موجود به شرکت اسکوئر انیکس اشاره می‌کنند که قبلاً با این استودیو همکاری داشته است. این شرکت ژاپنی اگرچه موتورهای بازی‌سازی مخصوص خود را استفاده می‌کند؛ اما به آنریل انجین 5 علاقه‌مند است و می‌خواهد از فناوری جدید استفاده کند. ریمیک جدید در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود و تنها اسکوئر انیکس، علاقه‌مند به ثبت چنین قراردادهایی است و اخیراً بازی Forspoken را هم انحصاری زمانی پلی استیشن نامیده است. نسخه کامپیوتر بازی Final Fantasy 7 Remake نیز پس از دو سال منتشر شد. البته این استودیو روی بازی Persona کار کرده است و ممکن است با شرکت سگا همکاری کند.

بازی Final Fantasy 15

ریمیک جدید پلی استیشن 5

در مورد پروژه‌ای که استودیو Mutan Insight مشغول به آن است، هیچ اطلاعاتی نداریم و تنها می‌دانیم که با یک اثر نقش آفرینی بزرگ روبه‌رو هستیم. لیست بازی‌های افشاشده توسط انویدیا، خبر از بازسازی Chrono Cross می‌داد. کراس اور بازی با Another Eden نشان از اتفاقات بزرگ داشت و ممکن است توسعه‌دهنده، میزان علاقه طرفداران به بازسازی بازی را سنجیده باشد تا بتواند تصمیم درستی در مورد آینده بگیرد.

به هر حال این استودیو ژاپنی در حال بازسازی یک بازی نقش آفرینی پرطرفدار است که در سال جاری معرفی می‌شود. مدیران پلی استیشن در نسل جاری، بازی‌های انحصاری مختلفی آماده کرده‌اند و با دست پر وارد میدان شده‌اند. استودیوهای سونی نیز به شدت مشغول هستند و رقابت با مایکروسافت در داغ‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*