آگهی استخدامی Cyberpunk 2077 خبر از افزودن مکانیزم‌های جدید به گیم پلی می‌دهد


Matin 13 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی Cyberpunk 2077 جدیدترین ساخته‌ی استودیوی لهستانی CD Projekt Red است که بسیار پایین از انتظارات طرفداران ظاهر شد. نسخه‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی مشکلات فنی بسیار زیادی داشت که بعضی از آن‌ها حتی مانع پیشروی بازیکن می‌شد. از زمان عرضه بازی، استودیوی CDPR با منتشر کردن آپدیت‌ بازی سایبرپانک 2077 و پچ‌های مختلف سعی کرده‌ است مشکلات این اثر جهان‌آزاد را تا جایی که امکان‌پذیراند، برطرف کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو لهستانی دنبال افرادی است که درکنار قابلیت ترمیم و پولیش کردن، آشنایی با طراحی جهان‌باز نیز داشته باشند.

از این آگهی مشخص است که استودیوی سازنده Cyberpunk 2077 اطلاع کامل از وضعیت نه‌چندان مطلوب بازی دارد و تلاش ‌می‌کند مشکلات بازی سایبرپانک 2077 را برطرف کند. هنوز مشخص نیست که این اصلاحات قرار است روی نسخه‌ی پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عملی شود یا روی نسخه‌ی نسل بعدی بازی؛ باید اضافه کنم که استودیوی CDPR اشاراتی به آغاز کار روی دی‌ال‌سی این بازی کرده است که ممکن است نیرویی که قرار است استخدام شود، روی آن کار کنند.

استودیوی CD Projket Red سعی می‌کند بخش‌های تخریب‌پذیری محیط و جزئیات آن را بهبود بخشد و بعضی مکانیزم‌های جدید و پویا را به بازی اضافه کند. بخش بزرگی از این آگاهی اشاره به اصلاح و بهبود بخشیدن مکانیزم و طراحی‌های فعلی است.

استودیوی CD Projekt Red بازی Cyberpunk 2077

تلاش استودیوی CD Projekt Red برای بهبود بازی Cyberpunk 2077

در ادامه‌ی این آگهی آمده است که استودیوی سازنده بازی سایبرپانک 2077، دنبال افرادی است که برای بعضی از مکانیزم‌های جدیدِ گیم‌پلی، مدل اولیه یا پروتوتایپ بسازند؛ اما مشخص نیست که این مکانیزم‌ها قرار است برای کدام بازی استفاده شود. بخش‌های دیگر این آگاهی مربوط به استخدام طراح گیم‌پلی، طراح مرحله، طراح کوئست و طراح سینماتیک است که توانایی ساخت محتوای جدید همخوان با محتوای اصلی را داشته باشند.

بخش مربوط به برنامه‌نویسان فیزیک و هوش‌مصنوعی این آگهی فقط اشاره به بهبود و اضافه کردن جزئیات کوچک دارد. در این آگاهی ذکر شده که استودیوی CDPR دنبال افرادی است که توانایی «طراحی، اجرا، بهینه‌سازی و ساخت سیستم‌های نیمه شبیه‌ساز» را داشته باشند. در ادامه ذکر شده است که برنامه‌نویس با «المان‌های از پیش‌ساخته شده» سروکار خواهند داشت و در عوض ساخت Assetهای جدید، باید Assetهای قبلی را بهبود ببخشند.

استودیوی راکستار با عناوین Grand Theft Auto و Red Dead Redemption در ساختن دنیاهای بزرگ و پویا شهرت بسیار زیادی دارند. پس از عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 مقایسه این بازی با این دو عنوان امری اجتناب ناپذیر بود. تقریباً در تمامی بخش‌ها، بازی Red Dead Redemption 2 موفق‌تر از سایبرپانک 2077 ظاهر شد. با توضیحات ارائه شده در این آگاهی مشخص است که استودیوی سازنده از این مقایسه‌ها مطلع است و سعی می‌کند با عرضه آپدیت‌ها، بازی CP2077 را بهتر کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در سال 2020 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شد و نسخه‌ی نسل بعدی آن در اواسط سال 2022 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*