بازی Elden Ring دارای آیتم‌های قابل جمع‌آوری عجیب و غریب است


Matin 13 دی 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بر اساس توضیحات درج‌شده در رده‌بندی سنی بازی Elden Ring، این محصول استودیو FromSoftware دارای آیتم‌های قابل جمع‌آوری عجیب و غریبی است.

تا عرضه یکی از مورد‌انتظار‌ترین آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی یعنی بازی Elden Ring، مدت زیادی باقی نمانده است. سابقه درخشان استودیو فرام سافتور و هیدتاکا میازاکی در ساخت سری Dark Souls و بازی Sekiro: Shadows Die Twice، باعث شده که چشم بسیاری از بازیکنان به بازی الدن رینگ دوخته شود. اگر همچنان به این اثر شک دارید، رده‌بندی سنی بازی Elden Ring تردید‌ها را از بین می‌برد. علاوه بر تایید انتشار قریب‌الوقوع، این رده‌بندی جزئیات جالبی در مورد بازی الدن رینگ ارائه داده است. بر این اساس بازی مذکور بسیار خشن و سر‌شار از خون و خون‌ریزی خواهد بود.

در رده‌بندی سنی بازی Elden Ring مشخص شده که در این اثر باید انتظار آیتم‌های ناخوشایند متعددی را داشته باشیم. یکی از مواردی که به طور مستقیم و خاص به آن اشاره شده، وجود انگشتان و زبان‌های بریده شده در بین آیتم‌های قابل جمع‌آوری بازی الدن رینگ است. نحوه بر‌خورد با این آیتم مشخص نشده، اما کاراکتر شما مقدار زیادی از آن‌ها را به همراه دارد. این جنبه بازی Elden Ring شاید برای افرادی که ساخته‌های قبلی استودیو FromSoftware را تجربه نکرده‌اند، شوکه‌کننده باشد. اما اگر از طرفداران سری سولز باشید، به وجود چنین مواردی عادت دارید.

علاوه بر دستیابی به اعضای قطع‌شده بدن، رده‌بندی بازی الدن رینگ به دیگر ویژگی‌های وحشتناک این اثر اشاره کرده است. برای مثال در توضیحات آمده است که یکی از باس‌ها «بازوی خود را قطع می‌کند» و «بازو‌های بریده شده» از سقف آویزان هستند. با توجه به اینکه در تریلر داستانی بازی Elden Ring به طور برجسته شخصیتی نمایش داده شده که بازوی خود را به بدنش متصل می‌کند، می‌توان تصور کرد که بازو‌های جدا‌شدنی بخش مهمی از داستان یا گیم‌پلی بازی مذکور هستند. از این گذشته، بازی سکیرو روی اندام مصنوعی شخصیت اصلی تمرکز زیادی داشت.

رده‌بندی سنی بازی Elden Ring

براساس سابقه فرام سافتور، خشونت بازی الدن رینگ قابل پیش‌بینی است

آخرین اطلاعاتی که از طریق رده‌بندی سنی بازی Elden Ring می‌توانیم به آن‌ها دست پیدا کنیم، وجود یک «هیولای انسان‌نما که نیمه‌برهنه بوده و روی بدنش فلس و زخم‌هایی دیده می‌شود» است. همچنین در بخش‌هایی از دیالوگ‌‌های بازی الدن رینگ کلمات توهین‌آمیز و لعن و نفرین دیده می‌شود. اگر بازی Bloodborne را تجربه کرده باشید، وجود باس‌های نیمه‌برهنه با فلس روی بدن‌شان چندان غیر‌منتظره نیست. اشاره به کلمات توهین‌آمیز پس از نام بردن از خشونت افسار‌گسیخته، تا حدی غیر‌منتظره است. مسلما بازیکنی که ساعت‌ها به خون‌ریزی و قطع اعضای دشمنان می‌پردازد، چندان به کلمات مورد استفاده توجه نمی‌کند.

اطلاع از وجود انگشتان و زبان‌های قطع‌شده در بازی الدن رینگ، طرفداران خشونت آثار فرام سافتور را بیش از پیش جذب خواهد کرد. با این وجود که فرمول بازی‌های این استودیو تا‌کنون به صورت Open-World استفاده نشده‌اند، اما نمایش‌ها و حضور جرج آر آر مارتین باعث می‌شود که نسبت به این بازی مطمئن باشیم. بدون شک دنیای بازی Elden Ring در کنار نبرد‌های خشونت‌بار، بخش‌های آزار‌دهنده و گیح‌کننده بسیاری خواهد داشت. بازی مذکور در عین تبدیل شدن به یک شاهکار چشم‌نواز، می‌تواند تجربه‌ای بی‌اندازه وحشتناک باشد.

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد خشونت بالای این اثر چیست؟ آیا انتظار دیگری از استودیو FromSoftware داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*