Vanessa Kirby جایگزین Jodie Comer در فیلم Kitbag اپل تی وی پلاس شد


امید دلیری 15 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Vanessa Kirby جایگزین Jodie Comer در فیلم Kitbag اپل تی وی پلاس شد. فیلمی که چهارمین فیلم Ridley Scott برای اپل تی وی می باشد. این فیلم درباره زندگی ناپلئون می باشد که اکنون ستاره فیلم ماموریت غیرممکن در آن بازی خواهد کرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Jodie Comer به دلیل مشکلات زمانی و برنامه ریزی ، فیلم Kitbag را ترک کرد. Vanessa Kirby بیشتر بخاطر حضور در فیلم ماموریت غیرممکن و Pieces of a Woman شناخته می‌شود. او با حضور در فیلم Pieces of a Woman نامزد اسکار هم شد. به گزارش وبسایت Deadline، نمایندگان ونسا کربی در حال مذاکره برای قرارداد او هستند تا این فیلم در بهار تولید شود.

Joaquin Phoenix نقش ناپلئون را در فیلم Kitbag بازی می کند. این فیلم توسط David Scarpa نوشته شده است. او پیش از این با فیلم هایی مثل Man in the High Castle ، All the Money in the World و The Day the Earth Stood Still شناخته شده بود. این فیلم به کارگردانی Ridley Scott ، زندگی ناپلئون را با تمرکز بر رابطه طوفانی او با ملکه ژوزفین بازگو می کند.

Ridley Scott پیش از این درباره فیلم Kitbag گفته بود: ناپلئون مردی است که من همیشه مجذوب او بودم. او از ناکجاآباد آمد تا بر همه چیز حکومت کند. اما در تمام این مدت با همسر زناکارش ژوزفین جنگی عاشقانه داشت. او دنیا را فتح کرد تا عشق ژوزفین را به دست آورد. وقتی نتوانست، دنیا را فتح کرد تا ژوزفین را نابود کند و در این راه خودش را نابود کرد.

فیلم Kitbag قرار است در بریتانیا فیلمبرداری شود و توسط شرکت Ridley Scott یعنی Scott Free برای اپل تولید شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*