اعتصاب توسعه‌دهندگان بازی Call of Duty Warzone همچنان ادامه دارد


Matin 16 دی 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

کارمندان استودیو Raven Software مدتی پیش در نامه‌ای سرگشاده به مدیریت اکتیویژن، درخواست اقدامات جدی به منظور نجات این استودیو را داشتند. توسعه‌دهندگان بازی Call of Duty Warzone برای سومین هفته پیاپی دست به اعتصاب زده‌اند و تا زمانی که مشکلات جدی برطرف نشود، به کار ادامه نخواهند داد. اخیراً تمام اعضای تیم QA استودیو، راه‌پیمایی بزرگی علیه اکتیویژن ترتیب دادند و نسبت به اخراج 12 نفر از همکاران خود اعتراض کردند.

اعضای استودیو Raven Software در نامه‌ای سرگشاده به مدیریت اکتیویژن، اعتراض خود را نسبت به اخراج کارمندان و تسترهای بازی نشان داده است. رهبر معترضان نوشته است که تمامی افراد اخراج شده، افراد مهمی برای فرایند تست و آزمایش بازی بوده‌اند و کار آن‌ها اهمیت بسیار زیادی برای تعیین تکلیف وظایف روزانه توسعه‌دهندگان بازی Call of Duty Warzone داشته است. وی در ادامه درخواست تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به تمام‌وقت را مطرح کرده و انتظار دارد که افراد اخراج شده به پست خود بازگردند.

کارمندان شرکت بلیزارد نیز به معترضان استودیو Raven Software پیوسته‌اند و علیه سیاست‌های اشتباه اکتیویژن راهپیمایی کرده‌اند. اعتصاب توسعه‌دهندگان وارد سومین هفته شده است و اکتیویژن هنوز پاسخ مناسبی به درخواست‌ها نداده است. در واقع مدیریت اکتیویژن با گماردن دوستان خود در مقام‌های مدیریتی، ابایی از اعتراض‌ها ندارد و به هیچ عنوان از جایگاه خود استعفا نمی‌کند.

بازی Call of Duty Warzone

عدم پاسخگویی اکتیویژن پاسخ به توسعه‌دهندگان Warzone

یکی از اعضای استودیو در توییتر نوشته است: مدیریت هیچ‌ پاسخی به درخواست‌های ما نداده است.تمامی اعضای دپارتمان QA استودیو باید تبدیل وضعیت شوند و قرارداد آن‌ها رسمی شود. ما تأکید کرده‌ایم که درخواست ما برای تأمین منافع استودیو و پروژه‌های در حال انجام است. کاهش اعضای تیم QA برای ما و تمام اعضای شرکت نگران‌کننده است. منظور ایجاد تغییرات مثبت در استودیو، می‌خواهیم در مورد وضعیت فعلی با مدیریت صحبت کنیم.

توسعه‌دهندگان بازی Call of Duty Warzone به شدت از اقدامات اخیر اکتیویژن عصبانی هستند و خواهان بازگشت اعضای اخراج شده و تعیین تکلیف در مورد قرارداد آن‌ها هستند. قرارداد فعلی به صورت پیمانی بسته شده است و در صورتی که اکتیویژن بخواهد این افراد را اخراج کند، هیچ‌گونه مزایایی به فرد اخراج شده تعلق نمی‌گیرد و همچنین آینده‌ی شغلی این افراد نیز هر روز بیشتر تهدید می‌شود.

اعتصاب اخیر توسعه‌دهندگان کالاف دیوتی باعث ایجاد مشکلات بزرگی برای وارزون شده است. هزاران نفر از کاربران توییتر، نسبت به وضعیت فعلی Call of Duty Warzone اعتراض کرده‌اند و این روند می‌تواند همچنان ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*