اپل موزیک دومین سرویس پخش موزیک برتر در سراسر جهان شد


امید دلیری 30 دی 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل موزیک دومین سرویس پخش موزیک برتر در سراسر جهان شد. تحقیقات جدید نشان می دهد که سرویس پخش موسیقی اپل ، 15 درصد از بازار جهانی پخش موسیقی را به خود اختصاص داده است. اما همچنان از غول بزرگی به نام اسپاتیفای که بیش از 30 درصد در اختیار دارد، عقب تر است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سرویس پرکاربرد و محبوب اپل – اپل موزیک

وبسایت MIDiA مطالعات و بررسی های جدیدی در رابطه با سرویس های پخش موزیک انجام داده است. طبق تحقیقات جدید ، اپل موزیک دومین سرویس پخش موزیک برتر و پرکاربرد می باشد. غول فناوری مستقر در کوپرتینو به نیاز و درخواست های موزیکی 15 درصد از تقریباً 524 میلیون شنونده جهانی پاسخ می دهد. Spotify با سهم 31 درصدی در سال 2021 در رتبه اول باقی مانده است، اگرچه سهم غول سرویس پخش از 33 درصد سال 2020 کاهش یافته است. با این حال هنوز هم رتبه اول را در میان سرویس های پخش موزیک دارد.

بعد از اپل موزیک ، Amazon Music و Tencent Music هر کدام 13 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. YouTube Music نیز 8 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این گزارش ابتدا توسط وبسایت 9to5Mac مشاهده شد. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که آمار کلی شنوندگان جهانی رشد داشته است. این آمار تا پایان سه‌ماهه دوم سال 2021 حدود 109.5 میلیون رشد داشته است. به عبارتی دیگر تقریباً بیش از 26 درصد.

آمار کلی شنوندگان جهانی همچنان در حال افزایش است. به نظر می رسد این آمار عمدتاً به دلیل خستگی افراد از ویروس COVID-19 افزایش یافته است. چرا که شنیدن موزیک می تواند افراد را آرام و یا کمی خوشحال تر کند. در سال 2020، آمار تقاضای سرویس های پخش موزیک مانند اپل موزیک و اسپاتیفای شاهد رشد 16.2 درصدی در سطح جهانی نسبت به سال 2019 بودند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*