اپل قرارداد چند ساله فیلم لایو-اکشن را با Skydance Media امضا کرد


امید دلیری 5 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل قرارداد چند ساله فیلم لایو-اکشن را با Skydance Media امضا کرد. کمپانی اسکای دنس با امضای قراردادی جدید و چند ساله برای توسعه و تولید فیلم های انحصاری برای اپل، رابطه خود را با اپل تی وی پلاس گسترش می دهد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در فوریه 2021، اپل قراردادی را با Skydance Media در رابطه با برخی از پروژه های انیمیشنی خود امضا کرد. تقریباً یک سال بعد، اکنون قرارداد دیگری بین این دو شرکت منعقد شده است. قرارداری که که این بار مربوط به محتوای لایو-اکشن می باشد. وبسایت Deadline گزارش جدیدی در این مورد منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش ، توافق و قرارداد جدید به این معنی است که Skydance Media بر روی توسعه و تولید مجموعه ای از فیلم ها کار خواهد کرد. فیلم هایی که از طریق Apple Original Films منتشر خواهند شد. جزئیات کمی درباره این قرارداد جدید فاش شده است. اگرچه ظاهراً قرارداد جدید یک قرارداد و رابطه ی چند ساله بین این دو شرکت خواهد بود.

اپل در حال حاضر میزبان تعدادی از محتواهای مرتبط با Skydance Media بر روی پلتفرم ویدیوی استریم خود می باشد. در حال حاضر کمپانی اسکای دنس سریال Foundation را به همراه The Big Door Prize تولید می کند. علاوه بر این سریال ها ، تعدادی فیلم نیز توسط این کمپانی برای اپل تی وی پلاس در حال تولید می باشند. فیلم هایی از جمله The Greatest Beer Run Ever و فیلم اکشن-عاشقانه Ghosted.

طبق قرارداد قبلی ، اپل تی وی پلاس حق پخش Luck و Spellbound را بدست آورد. علاوه بر آن ها ، سفارش تولید دو فصلی سری انیمیشن The Search for WondLa را نیز بدست آورد.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*