Dagmara Dominczyk به جمع بازیگران سریال Hello Tomorrow پیوست


امید دلیری 5 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Dagmara Dominczyk به جمع بازیگران سریال Hello Tomorrow پیوست. سریال درام آینده اپل تی وی پلاس بازیگر جدیدی را به جمع بازیگران خود اضافه کرده است. این بازیگر داگمارا دومینچیک قرار است که قرار است یک نقش مکمل را بازی کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Dagmara Dominczyk بیشتر برای بازی در نقش Karolina Novotney در فیلم Succession شبکه HBO شناخته می شود. او در سریال Hello Tomorrow قرار است نقش Elle را بازی کند. او بیوه ثروتمندترین مرد Vistaville می باشد. Elle بدون توجه به اصول اخلاقی ، جذب تجارت پر سود می‌شود. چیزی که می‌تواند کار قهرمان داستان را متزلزل کند.

وبسایت Deadline گزارش جدیدی در مورد سریال Hello Tomorrow منتشر کرده است. بر اساس این گزارش ، Dagmara Dominczyk به تعدادی دیگر از بازیگران این سریال می پیوندد، از جمله :

  • Billy Crudup
  • Jackie Weaver
  • Hank Azaria
  • Haneefah Wood
  • Alison Pill
  • Nick Podany
  • Dewshane Williams

از طرف دیگر ، نقش Dagmara Dominczyk یعنی Elle ، نقش مقابل Jack (با بازی Billy Crudup) نیز می باشد. Jack به عنوان فروشنده ای با استعداد و جاه طلب توصیف می شود. ایمان فنا ناپذیر او به فردایی روشن تر ، به همكارانش الهام می بخشد و مشتریان ناامید را دوباره امیدوار می کند.

سفارش تولید سریال Hello Tomorrow برای اپل تی وی پلاس داده شده است. با این حال هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی فیلمبرداری آن شروع می شود یا پخش می شود. Jonathan Entwistle کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت. Billy Crudup علاوه بر بازیگری ، قرار است در کنار تهیه کنندگان و نویسندگان Amit Bhalla و Lucas Jansen ، تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده داشته باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*