اپل تی وی پلاس 4 نامزد برای دریافت جایزه در مراسم 2022 PGA awards به دست آورد


امید دلیری 9 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس 4 نامزد برای دریافت جایزه در مراسم 2022 PGA awards به دست آورد. محتوای +Apple TV باز هم نامزد دریافت جایزه در مراسم دیگری شدند ، این بار در مراسم جوایز انجمن تهیه کنندگان. سریال های Ted Lasso و The Morning Show و فیلم های CODA و Come From Away چهار نامزد دریافت جایزه می باشند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مراسم جوایز انجمن تهیه کنندگان در یک رویداد سالانه از تولیدکنندگان برجسته سریال های تلویزیونی و فیلم ها تقدیر می کند. اپل تی وی پلاس دارای 4 نامزد دریافت جایزه در این مراسم می باشد. برندگان در مراسمی که در 19 مارس 2022 برگزار خواهد شد اعلام می شوند. لیست نامزدهای اپل تی وی پلاس برای دریافت جایزه در 2022 PGA awards :

  • فیلم CODA – بهترین فیلم سینمایی
  • فیلم Come From Away – بهترین فیلم تلویزیونی یا سرویس استریم
  • سریال The Morning Show – بهترین سریال تلویزیونی درام
  • سریال Ted Lasso – بهترین سریال تلویزیونی کمدی

مراسم 2022 PGA awards لیست نامزدهای اپل تی وی پلاس برای دریافت جایزه در سال 2022 را گسترش داده است. اپل جزئیات بیشتری از فصل جوایز سال 2022 که به طور فزاینده ای موفق بود را به اشتراک گذاشته است. محتوای اپل تی وی پلاس از زمان اولین حضور خود در سال 2019، 201 برنده و 902 نامزدی از جوایز آکادمی، جوایز SAG، جوایز انتخاب منتقدان، جوایز WGA، جوایز NAACP و موارد دیگر کسب کرده است. می‌توانید تمام محتوای برنده جایزه اپل تی وی پلاس را با اشتراک ماهانه 4.99 دلار تماشا کنید. همچنین می توانید از طریق بسته اشتراک Apple One تماشا کنید.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*