Alex Moffat به جمع بازیگران سریال Bad Monkey اضافه شد


امید دلیری 11 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Alex Moffat به جمع بازیگران سریال Bad Monkey اضافه شد. این سریال درام-پلیسی اپل تی وی پلاس یک بازیگر جدید جذب کرده است. الکس موفات، کمدین و بازیگر Saturday Night Live نقشی کلیدی در این سریال ایفا خواهد کرد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

میمون بد

سریال Bad Monkey – میمون بد در ماه آگوست 2021 معرفی شد. این سریال یک سریال درام-پلیسی با بازی Vince Vaughn است که برای +Apple TV تولید می شود. پس از گسترش بازیگران این سریال در ماه دسامبر، اکنون Alex Moffat به جمع بازیگران پیوسته است. بر اساس گزارش وبسایت Deadline ، او قرار است نقش Evan Shook را در این سریال بازی کند. ایوان به عنوان یک توسعه‌دهنده امور ملکی توصیف شده است. او زمینی را در کنار خانه ی شخصیت اصلی Andrew Yancy (با بازی Vince Vaughn) خریداری کرده است. همچنین در حال ساخت یک خانه ی زشت است که Andrew Yancy بارها سعی می کند آن را از این مسیر خارج کند.

سریال Bad Monkey داستان فردی به نام Andrew Yancy را روایت می کند. کارآگاه سابقی که درجه ی او به بازرس رستوران تنزل یافته است. او پس از اینکه یک توریست بازویی بریده را کشف می کند ، وارد دنیایی از حرص و طمع و فساد می شود. دنیایی که زمین و محیط فلوریدا و باهاما را تحت تأثیر قرار می دهد.

Alex Moffat از سال 2016 یکی از بازیگران Saturday Night Live بوده است. او همچنین با بازی در فیلم‌های Holidate، Someone Great و Clifford the Big Red Dog شناخته شده است. در ماه دسامبر، Michelle Monaghan ، Jodie Turner-Smith و Meredith Hagner به جمع بازیگران سریال Bad Monkey پیوستند. سریال میمون بد بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام نوشته ی Carl Hiaasen ساخته شده است. نویسندگی این سریال بر عهده Bill Lawrence که پیش از این بر روی سریال Ted Lasso کار کرده بود، نوشته شده است. اپل هنوز اعلام نکرده است که این سریال چه زمانی پخش خواهد شد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*