دیسکورد بالاخره به کاربران اجازه می دهد تا حساب PlayStation Network خود را لینک کنند


امید دلیری 12 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

دیسکورد بالاخره به کاربران اجازه می دهد تا حساب PlayStation Network خود را لینک کنند. Discord سرانجام توانایی اتصال حساب پلی استیشن به اپلیکیشن خود را ارائه کرد. این امر پس از اعلامیه ای در ماه مه گذشته مبنی بر نزدیکتر شدن این دو شرکت در کنسول و موبایل صورت گرفته است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در حال حاضر، این ویژگی بطور بسیار محدود در دسرتس است. هم از نظر کارهایی که می‌تواند انجام دهد و هم از نظر اینکه هنوز در دسترس همه قرار نگرفته است. اما این احتمالاً اولین قدم برای آینده است.  لینک – پیوند دادن حساب‌ PlayStation Network به دوستان شما امکان می‌دهد ببینند که در حال حاضر چه بازی‌ای را در پلی‌استیشن خود انجام می‌دهید. شما می‌توانید ID PSN خود را به پروفایل Discord خود اضافه کنید تا افراد دیگر بتوانند به راحتی شما را به این سرویس اضافه کنند.

با توجه به اطلاعیه ای که دیسکورد منتشر کرده ، امکان لینک حساب PlayStation Network به تدریج منتشر می شود. بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید حساب‌های PSN و Discord خود را پیوند دهید، Discord را باز کنید. سپس به پروفایل خود بروید و Connections و بعد Add را انتخاب کنید. اگر لوگوی پلی استیشن در میان نمادهای منوی Connect Your Account» باشد، می‌توانید روی آن کلیک کنید تا صفحه ورود به PSN ظاهر شود. پس از وارد کردن اطلاعات ، حساب شما باید لینک شوند.

امکان لینک حساب PlayStation Network تنها قابلیتی نیست که دیسکورد روی آن کار می‌کند. این شرکت همچنین در حال آزمایش ویژگی‌ای است که به شما امکان می‌دهد به راحتی بین حساب‌ها جابه‌جا شوید. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*