سریال Halo در فروردین 1401 از شبکه Paramount+ پخش خواهد شد


Matin 13 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شبکه Paramount+ تریلری از سریال Halo که با اقتباس از مجموعه مشهور و مجبوب مایکروسافت ساخته شده، منتشر کرده است.

سری هیلو یکی از پر‌طرفدار‌ترین نام‌های تاریخ صنعت ویدیو گیم محسوب می‌شود. شهرت سری هیلو موجب گسترش آن به حوزه‌هایی غیر از بازی‌های ویدیویی شده است. به این واسطه تاکنون مواردی از جمله رمان، کتاب کمیک، فیلم کوتاه و سریال منتشر شده است. سریال هیلو که برای شبکه پارامونت پلاس ساخته شده، یکی از تازه‌ترین این دست اقتباس‌ها است. حال شبکه مذکور ضمن نمایش تریلر تازه‌ای از سریال هیلو، اعلام کرده است که مخاطبین می‌توانند از تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1401) به تماشای این سریال بنشینند.

سریال هیلو که شخصیت اصلی آن، کاراکتر مشهور سری هیلو یعنی مستر چیف است، در تایم‌لاین Silver جریان دارد. در این سریال شاهد نبرد مستر چیف (با بازی پابلو شرایبر) با Covenant از جمله Elite‌ها خواهید بود. در این تریلر می‌توانید موارد آشنای سری Halo از جمله Energy Sword ،Plasma Pistol و Warthog را مشاهده کنید.

بدون شک مهم‌ترین بخش تریلر سریال Halo، نمایش کورتانا است. این هوش مصنوعی یکی از کاراکتر‌های مهم سری هیلو است و نقش مهمی در رخداد‌های آن دارد. ایفای نقش کورتانا بر عهده جن تیلور است. طرفداران سری Halo بدون شک با صدای جن تیلور آشنا هستند؛ زیرا از زمان انتشار اولین بازی مجموعه مذکور، وی صدا‌پیشگی شخصیت کورتانا را انجام داده است. علاوه بر کورتانا و مستر چیف، تعدادی از اعضای اسپارتان‌ها در قالب تریلر سریال Halo قابل مشاهده هستند.

بر اساس خلاصه داستان، سریال هیلو حول محور مبارزه UNSC با Covenant با استفاده از اسپارتان‌ها می‌گردد. با این حال، به نظر می‌رسد مستر چیف اتفاقاتی را تجربه می‌کند که به اثبات وجود هیلو منجر می‌شود. ممکن است که در نگاه اول سریال Halo شبیه به مجموعه بازی‌های ویدیویی به نظر برسد، اما تایم‌لاین Silver متفاوت از خط داستانی اصلی است.

سریال Halo

سریال Halo داستان متفاوت از تایم‌لاین سری بازی‌ها را روایت می‌کند

سری هیلو در سال 2001 و با انتشار بازی Halo: Combat Evolved آغاز شد. با این وجود که این مجموعه توسط استودیو Bungie خلق شده، هم‌اکنون استودیو 343 Industries مسئولیت ساخت آثار آن را بر عهده دارد. کاراکتر‌های اصلی سری مذکور یعنی مستر چیف و کورتانا جزو مشهور‌ترین شخصیت‌های تمام دوران هستند که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند.

بازی Halo Infinite به عنوان ششمین و تازه‌ترین اثر سری هیلو، در سال گذشته روی پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. بخش چند‌نفره این اثر به صورت رایگان قابل بازی است. اما برای تجربه بخش داستانی باید اقدام به خرید بازی هیلو اینفینیت کنید.

نظر شما در مورد سریال هیلو چیست؟ آیا این سریال می‌تواند به عنوان یک اثر اقتباسی بازیکنان و علاقه‌مندان سری هیلو را راضی کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*