سریال Pachinko از تاریخ 25 مارس در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 13 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Pachinko از تاریخ 25 مارس در اپل تی وی پلاس پخش می شود. سریال پاچینکو اقتباسی از یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به همین نام می باشد. اکنون گفته شده است که این سریال درام بین المللی بهار امسال راهی اپل تی‌وی پلاس خواهد شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Pachinko داستانی از عشق را روایت می کند که در سفرهای بین کره، ژاپن و آمریکا اتفاق می افتد. اپل این سریال را به عنوان داستان فراموش نشدنی جنگ و صلح، عشق و از دست دادن، پیروزی و حسابرسی توصیف می کند. سه قسمت اول این سریال در تاریخ 25 مارس در اپل تی وی پلاس در دسترس قرار می گیرند. قسمت‌های بعدی جمعه ی هر هفته تا پایان فصل هشت قسمتی آن تا 29 آوریل منتشر می‌شوند.

اپل تمایل اولیه خود به سریال Pachinko را در سال 2018 نشان داد. غول فناوری کوپرتینویی در آوریل 2019 قراردادی مبنی بر سفارش این سریال امضا کرد. به دلیل همه گیری ویروس  COVID-19، این سریال با تأخیرهای غیرمنتظره‌ای مواجه شد. اپل بازیگران و عوامل سریال را در اکتبر 2020 نهایی کرد و در همان ماه شروع به فیلمبرداری کرد. بازیگران و تیم کارگردانی این سریال به طور همزمان در چندین قاره مشغول فیلمبرداری بودند.

سریال Pachinko به فهرست رو به رشد درام‌های بین‌المللی اپل می پیوندد. درام هایی مانند Losing Alice و سریال فرانسوی-انگلیسی Liaison. سرویس تلویزیونی اپل از زمان آغاز بکار خود توانسته نمایش های قابل قبولی را ارائه دهد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*