اپل تی وی پلاس سریال Dear Edward را معرفی کرد


امید دلیری 14 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس سریال Dear Edward را معرفی کرد. Jason Katims خالق سریال Friday Night Lights و ستاره‌اش Connie Britton در حال تولید یک سریال ده قسمتی برای اپل می باشند. سریالی درام که بر اساس رمانی به همین نام نوشته Ann Napolitano ساخته می شود. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Ann Napolitano به همراه Jason Katims فیلمنامه سریال Dear Edward – ادوارد عزیز را می نویسد. این دو به عنوان تهیه کنندگان اجرایی نیز همکاری می کنند. اپل گزارش داده است که این سریال ، داستان Edward Alder را دنبال می کند. پسربچه ای 12 ساله که از یک سقوط هواپیمای تجاری جان سالم به در می برد. سقوطی که هر مسافر دیگری از جمله خانواده اش را می کشد. Colin O’Brien نقش Edward Alder را بازی می‌کند. Connie Britton و Taylor Schilling همبازی های او هستند.

قسمت اول سریال Dear Edward قرار است توسط Fisher Stevens کارگردانی شود. او در حال حاضر در سریال Succession بازی می کند و قبلا کارگردان فیلم Palmer برای اپل تی وی پلاس بوده است.

سریال Dear Edward اولین سفارش تولید سریال توسط شرکت True Jack Productions برای اپل می باشد. چرا که شرکت True Jack Productions که مالک آن Jason Katims می باشد ، در سال 2019 با اپل قرارداد امضا کرد. جزئیات این قرارداد مشخص نیست، اما قرارداری غیرانحصاری است. زیرا Jason Katims سریال دور – Away را برای نتفلیکس ساخته است. همچنین در حال حاضر در حال ساخت سریال As We See It برای آمازون است. اپل هنوز تاریخ تولید یا پخش سریال درام جدید خود را اعلام نکرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*