ساخت بازی Ghostwire: Tokyo در ابتدا به عنوان بازی The Evil Within 3 آغاز شد


Matin 17 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Tango Gameworks در ابتدا قصد داشت سومین بازی از سری The Evil Within را بسازد، اما این محصول به قدری تغییر کرد که استودیو مذکور تصمیم گرفت آن را به اثری دیگر تبدیل کرده و ساخت بازی Ghostwire: Tokyo را آغاز کند.

بازی Ghostwire: Tokyo، تازه‌ترین محصول استودیو تانگو گیم‌ورکس است که به زودی منتشر خواهد شد. این بازی با آثار قبلی استودیو مذکور تفاوت داشته و از زاویه دید اول شخص روایت می‌شود. به منظور آماده‌سازی زمینه برای انتشار بازی گوست وایر توکیو، استودیو سازنده گیم‌پلی نسبتا طولانی آن را منتشر کرد. به این واسطه بسیاری از علاقه‌مندان توانستند بیشتر با جنبه‌های مختلف این اثر مورد‌انتظار آشنا شوند. استودیو Tango Gameworks بیشتر به واسطه سری بازی‌های The Evil Within شناخته می‌شود. سوالی که ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود مشغول کرده، این است که چرا استودیو مذکور به جای ادامه مجموعه مشهورش، اقدام به خلق IP جدیدی کرده است.

رسانه GameSpot در گزارش تازه خود به این سوال پرداخته است. بر این اساس، استودیو تانگو گیم‌ورکس در حین تولید بازی The Evil Within 3 به قدری تغییرات مختلف اعمال کرده است که این محصول به اثری متفاوت تبدیل شده بود. به همین دلیل این استودیو بازی قبلی را کنار گذاشته و ساخت بازی Ghostwire: Tokyo را در دستور کار قرار داد.

با استناد به این گزارش، هسته و ماهیت بازی The Evil Within 3 همچنان در محصول تازه استودیو Tango Gameworks وجود دارد. با این حال استودیو مذکور از ابتدای معرفی و در قالب گیم‌پلی به طور واضح نشان داده که علی‌رغم ویژگی‌های مشابه و حس و حال تقریبا یکسان، بازی گوست وایر توکیو از نظر گیم‌پلی و طراحی تفاوت‌های بسیاری با سری The Evil Within دارد.

ساخت بازی Ghostwire: Tokyo

در بازی گوست وایر توکیو باید با ارواح شیطانی مبارزه کنید

انتشار بازی Ghostwire: Tokyo باعث شده که آینده سری The Evil Within در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. بسیاری از طرفداران آثار ترس و بقا امیدوار هستند که در آینده جان تازه‌ای به این مجموعه دمیده شود. بازی The Evil Within 2 در بخش تجاری عملکرد قابل توجهی نداشت. اما با توجه به استقبال از بازی گوست وایر توکیو و قرار گرفتن تانگو گیم‌ورکس در بین استودیو‌های مایکروسافت، می‌توان امید داشت که سری مذکور همچنان ادامه داشته باشد.

بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ 25 مارس (5 فروردین 1401) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. به واسطه قرارداد بین سونی و ZeniMax Media، نسخه کنسولی این اثر یک سال در انحصار کنسول PS5 قرار دارد. پس از این مدت دارندگان کنسول‌های ایکس باکس نیز قادر به تجربه بازی گوست وایر توکیو خواهند بود.

نظر شما در مورد ساخت بازی Ghostwire: Tokyo به جای بازی The Evil Within 3 چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید سری The Evil Within ادامه پیدا می‌کرد؟ بازی گوست وایر توکیو توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*