امکان ارسال پیام مستقیم به روش جدید در توییر ، ایده ای وحشتناک است


امید دلیری 18 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

امکان ارسال پیام مستقیم به روش جدید در توییر ، ایده ای وحشتناک است. توییتر در حال بررسی راه جدیدی برای ارسال DM در سیستم عامل iOS می باشد. این ویژگی شامل اجازه دادن به کاربران برای ارسال پیام از طریق پیوندی در توییت‌های کاربران می باشد. این امر باعث دور زدن دکمه DM در پروفایل کاربر می شود. توییتر می‌گوید این کار شروع یک مکالمه در timeline کاربر را آسان‌تر می‌کند. اما به نظر می رسد این امر می‌تواند بسیار اشتباه و ایده ای وحشتناک باشد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

پیام های ناخوشایند ، مشکل همیشگی پلتفرم های اجتماعی مجازی

Eliza Orlins مدافع حقوق عمومی به نکته ای اشاره کرده است. نکته ای مبنی بر این که ارائه یک میانبر به پیام مستقیم می تواند کاربران را حتی بیشتر در معرض آزار و اذیت قرار دهد. کاربران می توانند به جای اینکه مجبور باشند روی پروفایل کلیک کنند ، افکار خود را از طریق یک پیام خصوصی بدون نیاز به ترک timeline ارسال کنند. به سختی می توان فهمید که این ویژگی دقیقاً برای چه کسی می تواند مفید باشد. دوستان نزدیک ممکن است بخواهند یک راه سریع برای ارسال پیامک به یکدیگر داشته باشند. اما اکثر مردم راحت هستند که به پروفایل دوستان مراجعه کنند تا پیامی برای آنها ارسال کنند، یا صرفاً گفتگوی موجود را ادامه دهند.

توییتر از قبل می‌دانست که پیام مستقیم ناخوشایند می‌تواند یک مشکل باشد. به همین دلیل است که در سال 2019 ویژگی‌ای را ارائه کرد که به‌طور خودکار DM‌های توهین‌آمیز را فیلتر می‌کند. توییتر در سال 2020 یک برگه پاپ آپ به سبک مسنجر را در وب راه اندازی کرد. اما در واقع میانبری به شما نمی داد که در پاسخ مستقیم به یک توییت به کسی پیام ارسال کنید.

شارلوت کاتانیا سخنگوی توییتر ، بیانیه ای در این مورد برای وبسایت The Verge ایمیل کرده است. او گفته : این آزمایش خاص تنظیمات فعلی پیام مستقیم کسی را تغییر نمی دهد. ما همیشه در حال بررسی راه‌هایی هستیم که DM‌ها را برای افراد در توییتر در دسترس‌تر و ارزشمندتر کنیم. کاربران همیشه کنترل را در دست خواهند داشت. هر کسی می‌تواند گزینه DM خود را در تنظیمات حساب کاربری خود ببندد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*