سریال Roar در تاریخ 15 آوریل در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 18 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال Roar در تاریخ 15 آوریل در اپل تی وی پلاس پخش می شود. اپل تی‌ وی پلاس اعلام کرده است که کل قسمت های این سریال در ماه آوریل نمایش داده می شوند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سریال Roar که در ماه مارس اعلام و معرفی شد ، اولین تولید Liz Flahive و Carly Mensch می باشد. آن ها جزء تولیدکننگان سریال Glow شبکه Netflix می باشند. علاوه بر این ، آن ها بار دیگر با یکی از بازیگران سریال Glow همکاری خواهند کرد. Betty Gilpin که یکی از بازیگران اضافه شده به سریال آینده اپل تی وی پلاس می باشد ، در سریال Glow نیز حضور داشته است. به گفته وبسایت Deadline ، او قرار است نقش Amelia را بازي كند.

این سریال بر اساس کتابی به همین نام از Cecilia Ahern ساخته شده است. مجموعه داستان‌های کوتاه Cecilia Ahern شامل داستان‌هایی در مورد زنانی است که بر سختی‌ها غلبه می‌کنند. هشت عدد از این داستان‌ها در سریال Roar نمایش داده می‌شوند. نیکول کیدمن، آلیسون بری و بتی گیلپین از جمله ستارگانی هستند که در این سریال حضور دارند. اپل در بیانیه ای مطبوعاتی گفته : Roar پُرتره ای روشنگر، تکان دهنده و گاهی خنده دار از معنای امروزی زن بودن ارائه می دهد. این هشت داستان با ترکیبی منحصربفرد از رئالیسم جادویی، سناریوهای آشنای خانگی و حرفه‌ای و جهان‌های آینده‌نگر، معضلات زنان عادی را به روش‌هایی در دسترس و در عین حال شگفت‌انگیز منعکس می‌کند.

Nicole Kidman ، Liz Flahive ، Carly Mensch و Bruna Papandrea به عنوان تهیه کنندگان این سریال فعالیت خواهند کرد. تمامی هشت قسمت این سریال،  جمعه 15 آوریل 2022 پخش می‌شوند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*