اپل تی وی پلاس پیش نمایش مستند Lincoln’s Dilemma را منتشر کرد


امید دلیری 19 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل تی وی پلاس پیش نمایش مستند Lincoln’s Dilemma را منتشر کرد. سرویس تلویزیونی اپل پیش نمایش رسمی این مستند را منتشر کرده است. مستند چهار قسمتی جدید که شرح حال آبراهام لینکلن و وضعیت کشور در دوران ریاست‌جمهوری او می باشد. همراه با انتشار پیش نمایش ، تاریخ انتشار آن نیز اعلام شد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مستندی که شما را با آبراهام لینکلن بیشتر آشنا می کند

این پیش نمایش دو دقیقه ای ، آثار هنری مستند و همچنین برخی از روزنامه نگاران، مربیان و محققانی را که در این مستند حضور دارند نشان می دهد. پیش نمایش مستند Lincoln’s Dilemma قبل از پخش آن در روز جمعه 18 فوریه منتشر شده است. این مجموعه مستند به عنوان بررسی قرن بیست و یکم از یک مرد پیچیده در زمینه زمانه خود توصیف می شود. همچنین داستان هایی را در مورد لینکلن و دیدگاه های نزدیک از او به عنوان یک مرد نشان می دهد. داستان هایی که قبلاً هرگز شنیده نشده اند.

اپل مستند Lincoln’s Dilemma را به‌عنوان بررسی قرن بیست و یکم درباره یک مرد پیچیده و افراد و رویدادهایی که موضع در حال تکامل او در مورد برده‌داری را شکل دادند توصیف می‌کند. این مستند طوری طراحی شده است که نگاهی ظریف نه تنها به لینکلن، بلکه به روایت افراد برده دار می اندازد. Jeffrey Wright راوی و گوینده ی این مستند خواهد بود. Bill Camp صداگذاری نقش آبراهام لینکلن – Abraham Lincoln را بر عهده خواهد داشت. Leslie Odom Jr صداگذاری نقش Frederick Douglass را بر عهده خواهد داشت.

Eden Productions و Kunhardt Films مستند Lincoln’s Dilemma را برای اپل تی وی پلاس تولید کرده اند. Peter Kunhardt ، Teddy Kunhardt ، George Kunhardt و Josh Tyrangiel تهیه کنندگان اجرایی این مستند می باشند. Richard Plepler ، Jacqueline Olive ، Barak Goodman و Jelani Cobb نیز از دیگر تهیه کنندگان آن می باشند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*