شایعات ادعا می کنند تسلا قصد دارد اپ استور درون خودروی خود را راه اندازی کند


امید دلیری 19 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

شایعات ادعا می کنند تسلا قصد دارد اپ استور درون خودروی خود را راه اندازی کند. شایعات جدید حاکی از آن است که تسلا در حال توسعه یک اپ استور است که بر روی صفحه کنترل صفحه لمسی خودروها قرار می گیرد. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

آیا شاهد اپ استور تسلا خواهیم بود ؟

ایلان ماسک از اپیک گیمز حمایت می کند و اپ استور اپل را یک مالیات واقعی جهانی می نامد. با این حال گفته می شود که تسلا روی اپ استور درون خودروی خود کار می کند. این شایعات ابتدا زمانی شروع شدند که تسلا به‌روزرسانی‌ای را منتشر کرد. به‌روزرسانی‌ای که امکان ایجاد یک نوار آیکون قابل تنظیم در صفحه نمایش لمسی را فراهم می‌کرد. با توجه به گفته های وبسایت TheDriven، یک سرمایه‌گذار به اپ استور تسلا- Tesla App Store اشاره کرده است.

Sawyer Merritt ویدیویی از استیو جابز در حال رونمایی از اپ استور اپل را توییت کرده و گفته به زودی عرضه می شود. Sawyer Merritt به طور دقیق و خاص نگفته است که یک فروشگاه App Tesla وجود دارد. تسلا نیز اشاره خاصی به اپ استور درون خودروی خود نکرده است. اما ایلان ماسک اخیراً در توییتی نوشته : تسلا به همان اندازه که یک شرکت نرم افزاری است ، سخت افزاری هم هست.

وبسایت TheDriven به نقل از منابع دیگر می گوید که اپ استور تسلا قبل از عرضه Cyber Truck این شرکت راه اندازی خواهد شد. با این حال، هیچ کدام شواهد قوی ندارند. بنابراین ممکن است اپ استور درون خودروی تسلا چیزی بیش از حدس و گمان نباشد. خود تسلا نیز ممکن است یک بالن آزمایشی را شناور کند. به این ترتیب می تواند ببیند میزان علاقه‌ و استقبال از اپ استور چقدر است. اگر رانندگان علاقه مند باشند و فرصت خرید اپلیکیشن ها داده شود، سوال بعدی این است که آیا تسلا در نهایت از CarPlay اپل پشتیبانی می کند یا خیر.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*