مستند They Call Me Magic در تاریخ 22 آوریل در اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد


امید دلیری 19 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

مستند They Call Me Magic در تاریخ 22 آوریل در اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. این مستند یک مستند چهار قسمتی درباره Ervin Johnson بسکتبالیست موفق و مشهور می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

مستند They Call Me Magic داستان واقعی اروین جانسون را بررسی می‌کند. او به خاطر موفقیت‌هایش در بسکتبال و مبارزه با ویروس ایدز – HIV شناخته می‌شود. فوق ستاره لس آنجلس لیکرز و اسطوره NBA به یک کارآفرین موفق و فعال اجتماعی تبدیل شده است. این مستند نگاهی صمیمی به زندگی او می اندازد. این مستند شامل مصاحبه با خود Ervin Johnson ، خانواده اش و دیگر ستارگان است. اپل این مستند را نگاهی نادر به داستان باورنکردنی زندگی واقعی جانسون می‌داند. داستانی که امروزه همچنان بر فرهنگ ما تأثیر می‌گذارد.

اپل همچنین گفته است که مستند They Call Me Magic دستاوردهای چشمگیر و تأثیر جهانی زندگی او را در داخل و خارج از زمین بررسی خواهد کرد. او گفت و گو ها پیرامون HIV را تغییر داد و به یک فعال اجتماعی و کارآفرین موفق تبدیل شد. این سری مستند اولین مستند اپل تی وی پلاس است که جانسون را معرفی می‌کند. اما اولین همکاری اپل تی وی پلاس با این ستاره نیست. در ژوئن 2021 ، گزارش شد که او یکی از تهیه کنندگان یک سریال درام ورزشی می باشد. سریالی درباره زندگی Leroy Satchel Paige ستاره بیسبال.

Rick Famuyiwa ، Bryn Mooser ، Rafael Marmor ، Christina Arquette John Terzian و Jeremy Allen کارگردانی این مستند را بر عهده دارند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*