فیل اسپنسر می‌خواهد Starfield را به محبوب‌ترین بازی بتسدا تبدیل کند


Matin 20 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

فیل اسپنسر در مصاحبه تازه‌ای به بازی‌های مهم استودیوهای مایکروسافت پرداخته است و نظر خود را در مورد‌ بازی Starfield بتسدا بیان کرده است. او گفته است که هدف بزرگی برای استارفیلد در نظر دارد و می‌خواهد این بازی نقش‌آفرینی فضایی را به محبوب‌ترین بازی شرکت بتسدا (Bethesda) تبدیل کند. بازی اسکایرم در حال حاضر جزو محبوب‌ترین بازی‌های شرکت بتسدا است که ده سال پس از انتشار، همچنان زنده است و به کار خود ادامه می‌دهد.

بازی جدید شرکت بتسدا برعکس مجموعه Elder Scrolls‌ و Fallout برای پلی استیشن منتشر نمی‌شود. خرید شرکت بتسدا توسط مایکروسافت، استراتژی انتشار بازی‌های این شرکت را تغییر داد و فیل اسپنسر رسماً از انتشار انحصاری بازی Starfield برای ایکس باکس و کامپیوتر خبر داده است. این در حالی است که بازی‌کنان زیادی، عناوین بتسدا را توسط کنسول پلی استیشن بازی می‌کنند. مایکروسافت امیدوار است که 25 میلیون کاربر ایکس باکس گیم پس، هزینه ساخت استارفیلد را جبران کنند.

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش بازی مایکروسافت، در گفتگو با گزارشگر Axios به میزان استقبال کاربران گیم پس و ایکس باکس از بازی های جدید مانند Forza Horizon 5 اشاره کرده است. تعداد بازیکنان فعال فورتزا هورایزن 5 از مرز 18‌ میلیون نسخه عبور کرده است و همچنین Halo Infinite هم همچنان میان پنج بازی پرطرفدار استیم قرار دارد. اسپنسر با اشاره به موفقیت به دست آمده، انتظار خود از بازی Starfield را توضیح داد:

Phil Spencerعاشق آمار و ارقام فورتزا 5 و هیلو هستم. از اینکه می‌بینم چه تعدادی سایکونات‌ها 2 را در مقایسه با شماره اول بازی کرده‌اند، خوشحالم. در نتیجه وقتی به تیم‌هایمان نگاه می‌کنم و هنگامی‌که با تاد (مدیر استودیوهای بتسدا) در مورد استارفیلد صحبت می‌کنم؛ سؤالم آن است که چطور می‌توانیم این بازی را به محبوب‌ترین اثر بتسدا تبدیل کنیم؟

بازی Starfield‌ بتسدا

‌Starfield بخش کوچکی از برنامه‌‌های ایکس باکس

اسپنسر در ادامه به تعداد بازیکنان Halo Infinite‌ اشاره کرده و معتقد است که انتشار بازی برای افراد بیشتر باعث شده ثبت آمار خیره‌کننده شده است و چنین مدل اقتصادی، اثربخشی کامل داشته است. مایکروسافت شرکت اکتیویژن بلیزارد را با قیمت 68.7 میلیارد دلار خرید که فرایند تکمیل آن تا تابستان 2023 طول می‌کشد. فیل اسپنسر در مورد بازگشت مجموعه‌های قدیمی گفت:

بله می‌خواهم افراد بیشتری دنیای وارکرفت را در پنج سال آینده بازی کنند. می‌خواهم تعداد بازیکنان کالاف دیوتی و کندی کراش در پنج سال آینده افزایش یابد؛ زیرا که ما بازی را برای همگان در دسترس قرار داده‌ایم.

بازی Starfield به‌صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس سری و کامپیوتر در پاییز سال 2022 منتشر می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*