زمان انتشار و جزئیات داستانی بازی The Wolf Among Us 2 اعلام شد


Matin 21 بهمن 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی The Wolf Among Us 2 در مراسم گیم اواردز امسال و از طریق انتشار یک تیزر کوتاه تائید شد. دنباله بازی Wolf Among Us شرکت Telltale در طی یک رویداد زنده به‌صورت کامل معرفی شد و موفق به دریافت جزئیات بیشتر و همچنین یک تریلر داخل موتور و تصاویری از پشت‌صحنه بازی شدیم. شخصیت اصلی داستان که با مشکل کنترل خشم دست و پنجه نرم می‌کند؛ باید همراه معاون شهردار، شهر را از جرم و جنایت حفظ کند.

داستان بازی The Wolf Among Us 2 دقیقاً شش ماه پس از وقایع بازی اول شروع می‌شود؛ اما همچنان قبل از اتفاقات مجموعه کمیک فیبل است. نکته‌ی مهم در مورد بازی ولف امانگ آس،‌ حفظ ساختار اپیزودیک و قسمتی است. هر قسمت از بازی جداگانه و در زمان مشخصی منتشر می‌شود؛ اما برعکس بازی اول، تمامی محتوا به‌صورت کامل ساخته شده است و قرار نیست زمان زیادی را منتظر انتشار قسمت جدید باشید.

در حال حاضر زمان رسمی انتشار قسمت‌های مختلف بازی اعلام نشده است؛ اما انتظار انتشار هر سه هفته یا دو ماه یک بار را داریم. استودیو از ابزارهای موتور آنریل به‌منظور خلق بازی استفاده کرده است و از نرم‌افزار مخصوص شرکت Telltale‌ فاصله گرفته است. این موتور گرافیکی قدیمی به دلیل پیچیدگی و مشکلات متنوع، بارها مورد انتقاد قرار گرفته است.

زمان انتشار The Wolf Among Us 2

زمان انتشار The Wolf Among Us 2

استریم زنده امروز، اولین تصاویر از گیم پلی The Wold Among Us 2 را نمایش داد این تریلر، استایل طراحی ویژه و همچنین موسیقی منحصر به فرد و شخصیت‌های جدید را نمایش می‌دهد. از جمله شخصیت‌های جدید باید به Tin Man و Scarecrow از فیلم فانتزی جادوگر شهر از اشاره کرد. بازی ولف امانگ آس 2 اولین بار در سال 2017 معرفی شد؛ سپس انتشار بازی تأخیر خورد و پس از آنکه Telltale از هم پاشید؛ ساخت بازی متوقف شد. شکل‌گیری دوباره تل تیل باعث شد تا فرایند ساخت بازی از سر گرفته شود.

اولین نسخه از بازی ولف آمانگ آس به دلیل داستانی فوق‌العاده و شخصیت‌پردازی پویا بیگ‌بی ولف (Bigby Wolf) و پرونده‌ی قتل مرموز در شهر فیبل، موردتوجه منتقدان و طرفداران بازی های ویدیویی قرار گرفت و امتیاز فوق‌العاده‌ای دریافت کرد. سبک روایت بازی به حدی به دل طرفداران نشست که انتشار برای دریافت شماره دوم بسیار سخت شد.

انتشار بازی The Wolf Among Us 2 برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است؛ اما زمان انتشار دقیق اعلام نشده است. همان‌طور که در پایان تریلر گیم پلی می‌بینیم، دنباله ولف امانگ آس برای کنسول ایکس باکس سری، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر از طریق اپیک گیمز استور منتشر می‌شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*