سری انیمیشن Pretzel and the Puppies از تاریخ 11 در اپل تی وی پلاس پخش می شود


امید دلیری 21 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سری انیمیشن Pretzel and the Puppies از تاریخ 11 در اپل تی وی پلاس پخش می شود. اپل در حال گسترش محتوای مناسب برای کودکان در سرویس تلویزیونی خود می باشد. این سری انیمیشن جدید درباره یک خانواده سگ می باشد. Mark Duplass و Nasim Pedrad از صداپیشگان این سری انیمیشن می باشند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

سری انیمیشن Pretzel and the Puppies بر اساس کتاب Pretzel ساخته شده است. Margret و H.A. Rey نویسندگان این کتاب می باشند. پرتزل- Pretzel ، بلندترین سگ نژاد داشوند جهان، پدر خانه نشین پنج توله سگ می باشد. مادر گرتا –  Greta هم شهردار Muttgomery می باشد. در هشت قسمت، این خانواده مدرن به دوستان و همسایه‌های خود کمک می‌کنند تا آنها را به پارس کردن برسانند. در تمام مدت، پرتزل و گرتا توله‌هایشان را هر زمان که با چالشی روبرو می شوند ، تشویق می‌کنند.

علاوه بر Mark Duplass و Nasim Pedrad ، صداپیشگان دیگری که در سری انیمیشن Pretzel and the Puppies حضور دارند شامل :

  • Milo Stein
  • Alex Jayne Go
  • Max Mitchell
  • Amari McCoy
  • Gracen Newton

Caroline Fraser ، Ricardo Curtis و Wes Lui این سری انیمیشن را از طریق HarperCollins Productions تهیه کرده اند. Jennifer Contrucci و Steve Altiere از جمله تهیه کنندگان اجرایی هستند. کمپانی House of Cool پشت طراحی و داستان این سری انیمیشن می باشد. کمپانی Saturday Animation نیز مسئولیت کار CG آن را بر عهده دارد. Tony Wagner پژوهشگر ارشد موسسه سیاست یادگیری و کارشناس آموزش، به عنوان کارشناس فعالیت می کند. سری انیمیشن Pretzel and the Puppies از تاریخ 11 فوریه برای تماشای جهانی در اپل تی وی پلاس در دسترس خواهد بود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*