نسخه iOS اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر و اینستاگرام با ویژگی های جدید به روز شدند


امید دلیری 21 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نسخه iOS اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر و اینستاگرام با ویژگی های جدید به روز شدند. کمپانی متا اپلیکیشن چت فیس‌بوک را با حالت Vanish Mode و ویژگی‌های تقسیم پرداخت به‌روزرسانی کرده است. علاوه بر این ، ویژگی هایی را به مناسبت روز اینترنت امن‌تر برای اینستاگرام ارائه کرده است. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

به روزرسانی اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر بر ویژگی های جدیدی تمرکز دارد که کنترل کاربران بر محتوای پیام ها را افزایش می دهد. برای مثال، پیام‌های صوتی اکنون می‌توانند 30 دقیقه طول بکشند و حالت Vanish Mode پیام‌هایی به سبک اسنپ‌چت را ارائه می‌کند. حالت Vanish Mode یا ناپدید شدن باعث می شود پیام ها به محض مشاهده ناپدید شوند. این شامل متن ارسالی، GIF، استیکر یا واکنش است.

ویژگی Split Payments اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر به گروهی از دوستان این امکان را می دهد که صورت حساب را به طور مساوی تقسیم کنند. همچنین می توانند مبلغ بدهی هر فرد را سفارشی کنند. در یک چت گروهی، درخواست تقسیم پرداخت با یک پیام شخصی ارسال می‌شود. اعضایی که جزئیات پرداخت را وارد نکرده‌اند، می‌توانند به راحتی این کار را از طریق اعلان انجام دهند.

ویژگی های جدید اینستاگرام بر ترویج روز اینترنت ایمن متمرکز شده است. این امر اولین بار توسط وبسایت 9to5Mac گزارش شد. Security Checkup یا بررسی امنیتی ، کاربران را از طریق مراحل مورد نیاز برای ایمن سازی حساب های خود راهنمایی می کند. ویژگی Your Activity به کاربران امکان مدیریت انبوه محتوا، تعاملات و موارد دیگر را می دهد. اینستاگرام همچنین یک ویژگی آتی را اعلام کرد که به دوستان اجازه می‌دهد هویت افراد را در صورت قفل کردن حساب خود تأیید کنند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*