آیا بازی Lost Ark برای پلی استیشن و ایکس باکس منتشر می‌شود؟


Matin 24 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

بازی سبک MMO استودیو Smilegate از زمان انتشار رسمی در روز جمعه، بیش از 1.3 میلیون نفر بازی‌کننده هم‌زمان جذب کرده است. میزان بازیکنان لاست آرک به اندازه‌ای است که رکورد بازی‌کنان هم‌زمان کانتر استرایک و دوتا 2 را جابه‌جا کرده است. از آنجایی آمازون بازی Lost Ark را تنها برای کامپیوتر منتشر کرده است و بازی شروع بسیار موفقی داشته است؛ برای بسیاری سؤال است که آیا Lost Ark برای پلی استیشن و ایکس باکس هم منتشر می‌شود؟ در این مطلب به پاسخ این سؤال خواهیم پرداخت.

طبق آخرین اخبار بازی و گزارش‌های منتشرشده، نسخه کنسول بازی لاست آرک تائید نشده است. در واقع اطلاعات رسمی در مورد انتشار بازی برای کنسول در دست نیست. استودیو Smilegate و آمازون تنها می‌خواهند نسخه کامپیوتر را پشتیبانی کنند و برنامه‌ای دقیق برای کنسول ندارند. اکثر بازی‌های MMO هم رنگ کنسول‌های بازی را نمی‌بینند و تنها برای PC‌ منتشر می‌شوند. گفتنی است بازی New World از ساخته‌های دیگر شرکت آمازون هم تنها برای استیم در دسترس است و برنامه‌ای به‌منظور انتشار بازی برای پلی استیشن و ایکس باکس اعلام نشده است.

بازی Lost Ark برای پلی استیشن و ایکس باکس

رکوردهای باورنکردنی Lost Ark

برای اینکه پاسخ بهتری به سؤال اصلی بدهیم؛ بهتر است سری به بخش پرسش و پاسخ سایت Lost Ark بزنیم. یکی از سؤالات آن است که آیا بازی Lost Ark تنها برای کامپیوتر در دسترس خواهد بود؟ جواب کوتاه استودیو به این شرح است:‌ «بله لاست آرک تنها روی PC در دسترس است». این پاسخ، احتمال انتشار نسخه کنسول را رد نمی‌کند و صرفاً می‌گوید که بازی حالا روی کامپیوتر است و احتمالاً انتشار Lost Ark برای پلی استیشن و ایکس باکس، جزو برنامه‌ها باشد.

بازی لاست آرک از سال 2019 تابه‌حال تحت تست و آزمایش بوده است و تنها بازی‌کنان کره‌ای قادر به تجربه این اثر بوده‌اند. از آن موقع تابه‌حال، هیچ صحبتی در مورد انتشار بازی برای پلتفرم‌های دیگر مطرح نشده است. گفتنی است CrossfireX از دیگر ساخته‌های استودیو SmileGate برای کنسول بازی منتشر شده است و در نتیجه این استودیو واقع در کره جنوبی، توانایی انتشار بازی برای پلتفرمی غیر از کامپیوتر را دارد. البته مشکلات CrossFireX باعث اعتراضات تعدادی زیادی از مالکان کنسول‌های بازی شد.

بازی Lost Ark روز شنبه به‌صورت جهانی در دسترس کاربران استیم قرار گرفت و بیش از 1.3‌ میلیون نفر به‌صورت‌ هم‌زمان این اثر MMO را تجربه کردند. همان‌طور که خبر دارید، تعداد بازیکنان هم‌زمان لاست آرک قبل از انتشار به 500 هزار نفر رسید و علی‌رغم وجود مشکلات و باگ‌ها، بازی‌کنان همچنان به تجربه این بازی رایگان ادامه داده‌اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*