نمایش The Problem With Jon Stewart در تاریخ 3 مارس به اپل تی وی باز می گردد


امید دلیری 24 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

نمایش The Problem With Jon Stewart در تاریخ 3 مارس به اپل تی وی باز می گردد. نمایش مشکل با جان استوارت قرار است پنج‌شنبه سوم مارس با چهار قسمت جدید به اپل تی‌ وی پلاس بازگردد. این قسمت ها هر هفته پخش می شوند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

استوارت روز جمعه در پستی در توییتر پخش قسمت های جدید برنامه ی خود را اعلام کرد. وی افزود که قسمت های جدید بر روی وال استریت، آب و هوا، نژاد و رسانه تمرکز خواهند کرد. مجری سابق Daily Show اضافه کرد که اولین قسمت از این مجموعه یک ساعته و تک شماره ای در تاریخ 3 مارس پخش می شود. قسمت های بعدی نیز به صورت هفتگی در چهار هفته بعد از پخش قسمت اول پخش خواهند شد.

نمایش The Problem With Jon Stewart یک هفته در میان پخش می شود و بر رویدادهای جاری تمرکز می کند. جان استوارت در مورد موضوعاتی که بیشتر بر ما تأثیر می گذارد در برنامه ی خود صحبت می کند. سپس داستان ها را در پادکست هفتگی گسترش می دهد. به گفته وبسایت Variety ، استوارت با افرادی که تحت تأثیر این مسئله قرار گرفته اند و همچنین با کسانی که تأثیرگذارند گفتگو خواهد کرد.

نمایش The Problem With Jon Stewart یکی از پربازدیدترین نمایش‌های بدون فیلمنامه اپل است. علاوه بر این، این سریال نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا نیز شده است. خود استوارت قرار است در اواخر سال 2022 جایزه مارک تواین طنز آمریکایی را دریافت کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*