اپل قرارداد سفارش ساخت سریال Sunny را امضاء کرد


امید دلیری 25 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل قرارداد سفارش ساخت سریال Sunny را امضاء کرد. طبق گزارشی جدید ، یک سریال جدید در راه اپل تی وی پلاس می باشد. سریالی که اپل آن را به عنوان یک کمدی تاریک توصیف و معرفی کرده است. سریالی که قرار است راشیدا جونز – Rashida Jones در آن نقش آفرینی کند. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

محتوای سرویس تلویزیونی اپل یعنی +Apple TV روز به روز در حال افزایش است. این سرویس از زمان شروع به کار خود توانسته فیلم ها ، سریال ها ، انیمیشن ها و برنامه های خوبی ارائه دهد. بسیاری از فیلم ها و سریال های اپل تی وی پلاس نامزد دریافت جایزه و البته موفق به کسب جوایز مختلف شده اند. از جمله فیلم CODA که به تازگی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در مراسم اسکار شد. اکنون سریال Sunny سریال جدیدی است که به لیست رو به افزایش نمایش های اپل تی وی پلاس می پیوندد. 

سریال Sunny داستان زنی آمریکایی به نام سوزی – Suzie که ساکن کیوتو در ژاپن می باشد را دنبال می کند. او پس از از دست دادن شوهر و پسرش در یک سانحه هوایی مرموز، هدیه ای دریافت می کند. یک ربات خانگی به نام سانی که توسط شرکت الکترونیکی شوهرش ساخته شده است. دوستی غیرمنتظره‌ای بین سوزی و سانی باعث می‌شود که این دو نفر متوجه شوند که چه اتفاقی برای خانواده سوزی افتاده است. همچنین دنیایی را که سوزی هرگز از وجود آن خبر نداشت را کشف می کنند.

اپل سریال Sunny را یک درام کمدی تاریک نیم ساعته توصیف می‌کند. این سریال توسط کمپانی A24 تولید و توسط Kate Robbins می شود.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*