گوگل می خواهد مک قدیمی شما را با سیستم عامل Chrome OS Flex به کروم بوک تبدیل کند


امید دلیری 27 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

گوگل می خواهد مک قدیمی شما را با سیستم عامل Chrome OS Flex به کروم بوک تبدیل کند. گوگل دسترسی زودهنگام به سیستم عامل کروم فلکس را ارائه داده است. روشی برای جایگزینی سیستم عامل کاپیوترها و مک های قدیمی در عرض چند دقیقه تا اساساً آنها را به Chromebook تبدیل می کند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

گوگل افراد، مدارس و کسب‌وکارها را تشویق می‌کند تا سیستم عامل Chrome OS Flex را دانلود کنند. به این ترتیب آن ها می توانند به راحتی محاسبات مدرن با مدیریت مبتنی بر ابر را امتحان کنند. در عین حال ، طول عمر دستگاه‌های قدیمی‌تر را افزایش داده و در نتیجه ضایعات الکترونیکی را کاهش دهند. فرض می کنیم شما یک مک قدیمی دارید که نمی‌تواند macOS 12 Monterey را اجرا کند. شما می‌توانید با استفاده از یک USB قابل بوت، سیستم عامل کروم فلکس را روی مک قدیمی خودنصب کنید. سپس می توانید آنچه سیستم عامل ابری گوگل ارائه می‌دهد را امتحان کنید. گوگل گفته است :

ارتقای رایگانی که منتظر کامپیوترها و مک های شما می باشد. سیستم عامل Chrome OS Flex را روی کامپیوتر یا مک خود نصب کنید تا ایمن باشند، سریع بوت شوند، به مرور زمان کند نشوند، به‌طور خودکار در پس‌زمینه به‌روزرسانی شوند و بتوانند از طریق ابر مدیریت شوند. کروم فلکس همان ظاهر و حسی را دارد که در سیستم عامل کروم بوک وجود دارد. زیرا بر اساس کد یکسان ساخته شده است و شامل دستیار گوگل ، مرورگر کروم و قابلیت Nearby Sharing می باشد.

با این حال در حال حاضر فروشگاه Google Play در سیستم عامل Chrome OS Flex وجود ندارد. گوگل همچنین برخی دیگر از محدودیت‌های عمدتاً در سطح سیستم OS Flex را مشخص کرده است که آن را از Chrome OS در دستگاه‌های بومی گوگل متمایز می‌کند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*