EA علت شکست بازی Battlefield 2042 را انتشار رایگان Halo Infinite اعلام کرد


Matin 28 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

انتشار بازی Battlefield 2042 باعث شد تا بسیاری این بازی را آغازی بر پایان مجموعه بتلفیلد بنامند. مشکلات گرافیکی و فنی و نبود هیچ‌گونه محتوایی باعث شد تا اعتراض‌های بسیار زیادی علیه الکترونیک آرتز شکل گیرد. با افت تعداد بازیکنان بتلفیلد 2042 به زیر 9 هزار نفر، زنگ خطر برای مدیران EA به صدا درآمد. این ناشر آمریکایی با اشاره به وضعیت ضعیف بازی، زمان شروع فصل اول را اواسط بهار اعلام کرد. گزارش تازه‌ای نشان می‌دهد که مدیران EA، دلیل شکست Battlefield 2042 را دورکاری توسعه‌دهندگان و انتشار زودهنگام Halo Infinite اعلام کرده‌اند.

مدیران الکترونیک آرتز جلسه‌ای ویژه برای بررسی مشکلات Battlefield 2042 و وضعیت فعلی بازی برگزار کرده‌اند. آن‌ها دلایل مختلفی را عنوان کرده‌اند که باعث ایجاد وضعیت فعلی شده است. از جمله این دلایل باید به مشکلات موتور بازی، دورکاری توسعه‌دهندگان و همچنین تداخل زمان انتشار بازی با Halo Infinite اشاره کرد؛ این در حالی است که مشکلات بازی به انتشار هیلو اینفینیت ارتباطی ندارد.

شکست Battlefield 2042

دلایل شکست Battlefield 2042

گزارش جدید توسط منابع رسمی منتشر نشده است؛ بلکه تعدادی از اینسایدرها از جمله تام اندرسون به شرح وقایع جلسه پرداخته است. به گفته وی، جلسه رسمی روز گذشته برگزار شده است و مدیران به بررسی دلایل ضعف بتلفیلد 2042 پرداخته‌اند. لورا مایلی، مدیر استودیوهای EA گفته است که دورکاری باعث بروز مشکلات جدی برای تیم توسعه شده است و تمام زحمت و هزینه به دلیل پاندمی جهانی هدر رفته است. کنترل کار تیمی از منزل کار ساده‌ای نیست و این باعث شده تا فاکتورهای جدیدی به فرایند توسعه اضافه شود که کنترل آن‌ها به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

لورا مایلی گفته است که تعداد باگ‌های بازی Battlefield 2042 در تاریخ استودیو دایس بی‌سابقه بوده است. وی در ادامه وضعیت بازی را با Halo Infinite مقایسه کرده است و گفته است که بازی شرکت ایکس باکس، عاری از باگ‌های جدی بوده است. مشکلات موتور فراست‌بایت هم از جمله دلایل شکست Battlefield 2042 اعلام شده است. کار با این موتور کار ساده‌ای نیست و به نظر می‌رسد که نیاز به آپدیت به‌‌منظور ساخت بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری وجود دارد. این باعث شده تا پیرایش بازی به کار سختی تبدیل شود و مجبور شوند وقت زیادی را برای تغییر موتور صرف کنند.

انتشار بازی Halo Infinite باوجود روند سرگرم‌کننده و عاری از مشکلات جدی باعث شد تا بسیاری از بازی‌کنان به‌سوی این اثر رایگان کشیده شوند. شکست Battlefield 2042 و مشکلات بازی Call of Duty Vanguard باعث شد تا تجربه بخش چند نفره هیلو به‌صورت رایگان در اولویت قرار گیرد. مدیران الکترونیک آرتز در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که برآورده کردن انتظارات ناشر باید در اولویت بعدی نسبت به برآورده کردن انتظارات بازی‌کنان قرار بگیرد. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*