پشتیبانی از بازی No Man’s Sky همچنان ادامه دارد


Matin 29 بهمن 1400 4 دقیقه مطالعه
iOS 14

براساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Hello Games قصد دارد روند پشتیبانی از بازی No Man’s Sky را ادامه دهد و در آینده محتوا‌های تازه‌ای برای آن منتشر کند.

بازی No Man’s Sky در ابتدا روی پلی استیشن 4 و کامپیوتر و سپس دیگر پلتفرم‌ها در دسترس قرار گرفت. استودیو Hello Games در قبال این بازی، هدفی جاه‌طلبانه و بلند‌پروازانه داشت. بازی نو منز اسکای دارای دنیایی بوده که به مرور ساخته می‌شود و حاوی 18 کوینتیلیون سیاره است. اثر مذکور در ابتدای انتشار با نظر منفی منتقدین و بازیکنان رو‌به‌رو شد. با این حال هلو گیمز با پشتیبانی از بازی No Man’s Sky آن را به اثری ارزشمند تبدیل کرده است. به این واسطه ویژگی‌های مختلفی از جمله المان‌های چند‌نفره، ساخت پایگاه، مدیریت سفینه و حالت واقعیت مجازی به بازی نو منز اسکای اضافه شده است. حال شان موری، بنیان‌گذار استودیو Hello Games، در مصاحبه با رسانه IGN، از ادامه روند انتشار آپدیت‌های بازی No Man’s Sky گفته است.

شان موری در این مورد گفته که با وجود آپدیت‌های مختلفی که منتشر شده و موارد متعددی که استودیو هلو گیمز به بازی اضافه کرده، هنوز محتوا‌های هیجان‌انگیز زیادی باقی مانده که سازندگان بازی نو منز اسکای قصد دارند سراغ آن‌ها بروند. در ادامه بنیان‌گذار هلو گیمز اذعان کرده: «تیم سازنده همواره در حال تلاش برای آماده‌سازی موارد تازه‌ای است که به بازی اضافه خواهند شد. مواردی همچون محتواهای تازه، ویژگی‌های جدید و زمینه‌هایی برای بهبود بخش‌های مختلف. برای من شگفت‌انگیز بوده که انرژی اعضای تیم به اندازه گذشته است. ما تمایل نداریم که در مورد بخش‌های آینده بازی صحبت کنیم. اما باید بگویم که کار ما در قبال پشتیبانی از بازی No Man’s Sky هنوز به پایان نرسیده است».

پشتیبانی از بازی No Man’s Sky

بازی No Man’s Sky دارای حالت چند‌نفره است

در روز چهار‌شنبه نوزدهمین آپدیت بزرگ بازی نو منز اسکای تحت نام Sentinel در دسترس قرار گرفت. به روز رسانی مذکور به عنوان آپدیت 136 اثر مذکور محسوب می‌شود. آپدیت Sentinel این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که یک پهپاد تحت کنترل هوش مصنوعی را برنامه‌ریزی مجدد کرده و در ماموریت‌های مختلف آن را به همراه خود ببرید. علاوه بر این به روز رسانی تازه بازی No Man’s Sky دشمنان جدیدی را اضافه می‌کند. شان موری در ادامه مصاحبه‌اش گفت که با هر به روز رسانی جدید، تیم سازنده مواردی را کشف می‌کند که علاقه دارند روی آن‌‌ها کار کند. این امر باعث می‌شود که روند پشتیبانی و برنامه‌های آینده هیچگاه به پایان نرسد.

بازی نو منز اسکای به زودی روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این نسخه شامل تمامی آپدیت‌ها از جمله به روز رسانی Sentinel خواهد بود. شان موری در سال 2020 اعلام کرد که استودیو Hello Games روی پروژه جدیدی کار می‌کند. این محصول به عنوان اثری بزرگ و جاه‌طلبانه، در حد و اندازه‌های بازی نو منز اسکای توصیف شده است.

بنیان‌گذار استودیو هلو گیمز در مصاحبه با رسانه Polygon اذعان کرد که این اثر جدید دنباله بازی No Man’s Sky نیست و یک بازی ماجراجویی مانند بازی The Last Campfire محسوب می‌شود. شان موری در مورد عدم ساخت دنباله نو منز اسکای گفته است: «من قبل از تاسیس Hello Games، در شرکت EA بودم و دنباله‌های زیادی را ساختم. هر اثری که روی آن کار کردم، دنباله بازی دیگری بود. بعد از مدتی متوجه شدم که این روند خسته‌کننده است. این امر بخشی از دلیل ما برای ساخت بازی متفاوت است».

شان موری جزئیات جدیدی از بازی جدید استودیو هلو گیمز فاش نکرده است. با این حال گفته که درس‌های زیادی از بازی نو منز اسکای آموخته است. حجم بالای تبلیغات و عدم برآورده کردن انتظارات، موجب شد که این اثر با استقبال رو‌به‌رو نشود. اما در نهایت با به روز رسانی‌های متعدد، شرایط بازی بهبود پیدا کرده و به اثر مورد‌علاقه بازیکنان تبدیل شد.

نظر شما در مورد ادامه پشتیبانی از بازی No Man’s Sky از سوی استودیو Hello Games چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*