Amanda Seyfried به جمع بازیگران سریال The Crowded Room پیوست


امید دلیری 30 بهمن 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

Amanda Seyfried به جمع بازیگران سریال The Crowded Room پیوست. اپل تی وی پلاس این بازیگر را به سریال آینده خود یعنی سریال اتاق شلوغ اضافه کرده است. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

Tom Holland در کنار Amanda Seyfried در سریال The Crowded Room به ایفای نقش می پردازند. آماندا به‌خاطر فعالیت‌هایش در سریال‌هایی مانند All My Children و As the World Turns شناخته می‌شود. به گزارش وبسایت Deadline ، او قرار است نقش Rya ، یک مادر مجرد و روانشناس بالینی را بازی کند. او نمی تواند بیماران خود را در اولویت قرار دهد زیرا با چالش برانگیزترین مورد حرفه خود روبرو است.

سریال The Crowded Room داستان های الهام بخش کسانی را که با بیماری روانی مبارزه کرده اند و یاد گرفته اند با موفقیت زندگی کنند بررسی می کند. این سریال توسط برنده اسکار آکیوا گلدزمن نوشته و تهیه شده است. هر فصل داستان متفاوتی را با بازیگران مشابه با موضوعی مشابه روایت می کند. داستان 10 قسمتی فصل اول به طور کلی بر اساس زندگی واقعی گلدمن و الهام گرفته از زندگینامه Billy Milligan می باشد. میلیگان اولین فردی بود که به دلیل اختلال هویت تجزیه ای، که قبلا به عنوان اختلال شخصیت چندگانه شناخته می شد، از یک جرم تبرئه شد. Amanda Seyfried جدیدترین بازیگری است که به این سریال اضافه شده است

Alexandra Milchan ، Arnon Milchan ، Yariv Milchan و Michael Schaefer تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می باشند.. استودیوی اپل و نیو ریجنسی در حال تولید مشترک این سریال هستند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*