اپل با انتشار ویدیوی جدید به بازگشت نمایش مشکل با جان استوارت به اپل تی وی پلاس اشاره کرد


امید دلیری 2 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اپل با انتشار ویدیوی جدید به بازگشت نمایش مشکل با جان استوارت در اپل تی وی پلاس اشاره کرد. این تیزر نشان می‌دهد که مجری به موضوعاتی از جمله بازار سهام و رابینهود می‌پردازد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

اپل پس از اعلام خود مبنی بر بازگشت نمایش مشکل با جان استوارت در تاریخ 3 مارس 2022، اکنون یک تیزر کوتاه منتشر کرده است. اپل تی وی پلاس در یک بیانیه مطبوعاتی گفته است که این نمایش در قالب هفتگی جدید همراه با پادکست رسمی خود باز می گردد. اپل تعداد نسخه های موجود در اجرای جدید نمایش را اعلام نکرده است. با این حال، گفته شده است که فصل جدید شامل صحبت استوارت با رئیس SEC، گری جنسلر، و بررسی بازار سهام خواهد بود.

نمایش مشکل با جان استوارت یک هفته در میان پخش می شود و بر رویدادهای جاری تمرکز می کند. Jon Stewart در مورد موضوعاتی که بیشتر بر ما تأثیر می گذارد در برنامه ی خود صحبت می کند. سپس داستان ها را در پادکست هفتگی گسترش می دهد. به گفته وبسایت Variety ، او با افرادی که تأثیرگذارند گفتگو خواهد کرد. در کنار افراد تأثیرگذار ، با افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته اند نیز گفت و گو می شود.

این نمایش یکی از پربازدیدترین نمایش‌های بدون فیلمنامه اپل است. علاوه بر این، این سریال نامزد جایزه انجمن نویسندگان آمریکا نیز شده است. خود استوارت قرار است در اواخر سال 2022 جایزه مارک تواین طنز آمریکایی را دریافت کند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*