اینستاگرام گزینه‌های محدودیت زمانی کوتاه‌تر روزانه را از اپلیکیشن خود حذف می‌کند


امید دلیری 3 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

اینستاگرام گزینه‌های محدودیت زمانی کوتاه‌تر روزانه را از اپلیکیشن خود حذف می‌کند. بر اساس گزارشی از وبسایت TechCrunch، اینستاگرام برخی از گزینه‌های محدودیت زمانی را متوقف می‌کند. همچنین کاربران را تشویق می‌کند تا تنظیمات خود را به‌روزرسانی کنند. اخبار داغ تکنولوژی را در مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

در ابتدا، کاربران می‌توانستند محدودیت زمانی کمتر از پنج دقیقه در روز را انتخاب کنند. در حالی که گزینه‌های جدید از 30 دقیقه شروع می‌شوند و تا سه ساعت افزایش می‌یابند. اکنون یک پاپ آپ در بالای فید کاربران ظاهر می شود. پاپ آپی که از آنها می خواهد تا مقدار محدودیت روزانه جدیدی را مطابق با به روزرسانی برنامه تعیین کنند. اگرچه پنجره بازشو می گوید که کاربر در صورت تمایل می تواند محدودیت موجود خود را حفظ کنند. کاربران با کلیک بر روی دکمه ویرایش می توانند گزینه‌های محدودیت زمانی از پیش تعیین شده را انتخاب کند که کمترین آن 30 دقیقه است.

یک پاپ آپ اضافی در صفحه activity اینستاگرام می گوید که مقدار 10 دقیقه دیگر پشتیبانی نمی شود. یکی از کاربران وبسایت The Verge گفته است که گزینه‌های محدودیت زمانی موجود در حال حاضر 30 دقیقه، 45 دقیقه، یک ساعت، دو ساعت و سه ساعت هستند. اینستاگرام گزینه ای را برای تعیین محدودیت های زمانی روزانه در سال 2018 معرفی کرد. آن زمان نمایندگان این شرکت گفتند که می خواهند زمان در برنامه به خوبی سپری شود.

این تغییرات به عنوان پاسخی به انتقاداتی که شرکت‌های فناوری درباره تأثیر محصولاتشان بر رفاه کاربران دریافت کردند، ارائه شد. این تغییرات تنها چند ماه پس از معرفی ویژگی Take a Break توسط اینستاگرام انجام می‌شود.

 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*