بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2 به نام Ronin Pack منتشر شد


Matin 3 اسفند 1400 5 دقیقه مطالعه
iOS 14

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Techland اولین بخش از بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2 یعنی Ronin Pack به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار داده است.

بازی دایینگ لایت 2 یکی از آثار مورد‌انتظار سال‌های اخیر محسوب می‌شود که پس از بار‌ها تاخیر، به تازگی در بازار منتشر شده است. این محصول استودیو تکلند، شما را به عنوان ایدن کالدول، در آخر‌الزمانی قرار می‌دهد که زامبی‌ها در آن حکمرانی می‌کنند. ایدن برای مقابله با زامبی‌ها و دشمنانش در کنار استفاده از انواع اسلحه، می‌تواند از مهارت‌های پارکور و وسایلی همچون پاراگلایدر استفاده کند. استودیو Techland پس از انتشار بازی Dying Light 2 Stay Human همچنان به پشتیبانی از آن ادامه داده و محتوا‌های تازه‌ای در اختیار بازیکنان قرار داده است.

در ابتدا این استودیو بسته الحاقی Authority Pack را به صورت رایگان منتشر کرد. اما این روند قرار نیست متوقف شود و استودیو تکلند اقدام به انتشار DLC رایگان دیگری کرده است. بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2 که به اسم Ronin Pack شناخته می‌شود، روی گروه Survivors تمرکز دارد.

به مانند گذشته، بسته الحاقی Ronin Pack در قالب سه بخش مختلف در دسترس قرار می‌گیرد. بخش اول DLC مذکور شامل آیتم‌های Chestpiece ،Joggers و Sneakers است. این بخش هم‌اکنون در دسترس قرار داشته و به صورت رایگان قابل دریافت است. بخش دوم بسته الحاقی Ronin Pack فردا ارائه خواهد شد. در قالب این بخش می‌توانید آیتم‌های Headgear ،Bracers و Gloves را دریافت کنید. آخرین بخش از DLC تازه بازی Dying Light 2 Stay Human که در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) منتشر می‌شود، یک اسلحه جدید را در اختیار شما قرار خواهد داد. انتظار می‌رود که هفته آینده بسته الحاقی جدیدی برای بازی دایینگ لایت 2 با محوریت گروه Renegades معرفی شود.

بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2 محتوا‌های جدید متعددی دریافت می‌کند

بازی Dying Light 2 Stay Human در حال حاضر روی پلتفر‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. بسته الحاقی Ronin Pack، تنها یکی از محتوا‌های تازه اثر مذکور است. در ماه مارس چالش‌های جدیدی ارائه شده و در ماه آوریل رویداد‌های Mutated Infected منتشر خواهند شد. همچنین در ماه مه دور تازه‌ای از چالش‌ها و اولین DLC غیر رایگان ارائه خواهند شد.

نظر شما در مورد بسته الحاقی جدید بازی Dying Light 2   چیست؟ آیا محتویات آن توانسته‌اند نظر شما را به خود جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*