سریال جدیدی در مورد گودزیلا و تایتان ها برای اپل تی وی پلاس در راه است


امید دلیری 3 اسفند 1400 2 دقیقه مطالعه
iOS 14

سریال جدیدی در مورد گودزیلا و تایتان ها برای اپل تی وی پلاس در راه است. اپل تی‌ وی پلاس سفارش یک سریال لایو اکشن کاملاً جدید را داده است. محوریت این سریال بر گودزیلا و تایتان‌ها بر اساس فرنچایز Legendary’s Monsterverse می باشد. جدیدترین اخبار فیلم ها ، سریال ها و نمایش های +Apple TV را در بخش اپل تی وی مجله اینترنتی سیبو دنبال کنید.

این سریال که هنوز نامی از آن برده نشده است، پس از نبردی بین گودزیلا و تایتان ها رخ می دهد. نبردی که سانفرانسیسکو را با خاک یکسان کرده است. بشریت با فهمیدن و قبول کردن واقعی بودن هیولاها دست و پنجه نرم می کند. در این حین یک خانواده تلاش در تلاش است تا میراث هیولاها را کشف کنند. این امر باعث می شود که این خانواده با یک سازمان مخفی که به عنوان “Monarch” شناخته می شود، آشنا شوند.

این سریال با سوژه ی گودزیلا و تایتان ها که نام آن مشخص نیست ، توسط Legendary Television تولید خواهد شد. Chris Black و Matt Fraction سازندگان این سریال می باشند. Chris Black بخاطر حضور در سریال های Outcast و Star Trek: Enterprise شناخته می شود. Matt Fraction نیز بخاطر حضور در سریال Hawkeye شناخته می شود.

این پروژه جدید در کنار کاتالوگ رو به رشدی از درام های اپل تی وی پلاس می پیوندد. درام هایی از جمله Foundation ، Invasion و See که سریال هایی جذاب و پر مخاطب بوده اند. اپل تی وی پلاس از زمان آغاز به کار خود توانسته نمایش های قابل قبولی ارائه دهد. فیلم ها ، سریال ها و نمایش های سرویس تلویزیونی اپل توانسته اند در بسیاری از مراسم ها ، نامزد کسب جایزه شوند. 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*